♥ Herligheten ♥ Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Anea / Annea Linea / Linnea Sara / Sarah Lea / Leah Matea / Mathea Nora / Norah Karoline / Caroline Karla / Carla Sofia / Sohia vs Sofie / Sophie Elida / Ellida Mariell / Marielle Isabell / Isabelle Matias / Mathias Markus / Marcus Joakim / Joachim Noa / Noah Oliver / Olliver Jona / Jonah Christoffer / Kristoffer vs Christopher / Kristopher Fredrik / Frederik Kasper / Casper Eliah / Elijah Bare lurer =)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2010 Selv ville jeg valgt: Anea Linnea Sarah Leah Mathea Nora Karoline Carla Sophia / Sophie Elida Marielle Isabelle Matias Marcus Joakim Noah Oliver Jonah Christopher / Kristoffer Fredrik Kasper Eliah =)
sommertiara Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Anea, Annea blir et annet navn for meg, men foretrekker uansett Anea (aldri hørt noen av dem før) Linnea Sara Lea Mathea Nora Caroline Karla / Carla Sofia og Sofie, for en stund siden ville jeg svart Sofia og Sophie hehe Elida samme som med det første navnet her (bortsett fra at jeg har hørt Elida) Marielle Isabell / Isabelle, ingen. foretrekker Isabel. Mathias Markus Joakim Noa Oliver Jona Christoffer Fredrik Kasper Eliah
☆☆☆ Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Anea Linnea Sara Lea Matea Nora Karoline Karla Sofia, Sofie Elida (ville ikke Ellida fått en annen uttale?) Mariell Isabel (altså hverken Isabell eller Isabelle) Matias Markus Joakim Noa Olliver (Oliver blir vel uttalt med lang i) Jona Kristoffer Fredrik Kasper Elijah (men ville ikke finne på å bruke navnet på en norsk unge, ville da skrevet Elias)
prebs Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Anea Linnea Sara Leah Mathea Nora Karoline (men liker også Caroline) Karla Sofie (men liker også Sophie) Ikke glad i Sofia/Sophia Elida (men liker også Ellida) Marielle Isabell og Isabelle er for meg to forskjellige navn. Isabelle uttaler jeg med -e og ville derfor skrevet det med e. Isabel ville jeg skrevet slik. Mathias Markus Joachim Noah Oliver Jonah Kristoffer Fredrik Kasper Elijah
LilleTrille med en tulle Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Anea Linnea Sarah Leah Mathea Nora Caroline Carla Sofia / Sophie Elida Marielle Isabelle Mathias Marcus Joachim Noah Oliver Jonah Christoffer Fredrik Casper Eliah
Tutto og snuppo Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Anea Linnea Sara Leah Mathea Nora Karoline eller Caroline Karla Sofia og Sofie Elida Mariell Isabell Mathias Markus Joakim Noah Oliver Jonah Christoffer eller Kristoffer Fredrik Kasper Eliah Voldspm
Gjest Tuyo Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Anea / Annea Linea / Linnea Sara / Sarah Lea / Leah Matea / Mathea Nora / Norah Karoline / Caroline Karla / Carla Sofia og Sofie Elida Marielle Isabell Mathias Markus Joakim Noah Oliver Jonah Kristoffer Christopher Fredrik Kasper Eliah
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Anea Linnea (like som de er, vet jeg nesten ikke hvorfor ulik skrivemaate.. Liker det bare bedre saann Sara Leah Mathea Nora Caroline Carla Sofia/Sofie Elida Mariell Isabell Mathias Marcus Joachim Noah Oliver Jonah Kristoffer Fredrik Casper Eliah
Prinsessemamma x 2 Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 Anea Linnea Sara Leah Mathea Nora Karoline Karla Sofia og Sofie Elida Mariell Isabell Mathias Markus Joakim Noah Oliver Jonah Kristoffer Fredrik Kasper Eliah
Allegra baby Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 Anea Linnea Sarah Leah Mathea Nora Caroline Carla Sophia/Sophie Elida Marielle Isabelle Mathias Marcus Joachim Noah Oliver Jonah Christopher Frederik Casper Elijah
Baby<3 Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Anea Linea Sara Leah Mathea Nora Caroline Carla Sofia Elida Marielle Isabel Mathias Marcus Joakim Noah Oliver Jonah Christoffer Fredrik Casper Eliah
Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #13 Skrevet 18. oktober 2010 Anea / Annea - ingen - fælt Linea / Linnea - Linnea Sara / Sarah - Sara Lea / Leah - Lea Matea / Mathea - Matea Nora / Norah - Nora Karoline / Caroline - Karoline Karla / Carla - Karla Sofia / Sohia vs Sofie / Sophie - Sofie/-a Elida / Ellida - Elida Mariell / Marielle - ingen - fælt! Isabell / Isabelle - ingen - også fælt! Matias / Mathias - Matias Markus / Marcus - Markus Joakim / Joachim - helt klart Joakim, hvem vil vel hete Joashim.... Noa / Noah - Noa - til nøøøød Oliver / Olliver - Oliver Jona / Jonah - Ingen Christoffer / Kristoffer vs Christopher / Kristopher - Kristoffer Fredrik / Frederik - Fredrik Kasper / Casper - Kasper Eliah / Elijah - Absolutt ingen!
LilleBitteliten Skrevet 18. oktober 2010 #14 Skrevet 18. oktober 2010 Annea Linea/ Linnea - Liker begge Sara Leah Mathea Nora Karoline/ Caroline - Begge er fine Karla Sofia og Sofie Elida Marielle - Usikker Isabelle - Usikker Mathias Markus Joakim Noah Oliver Jonah Kristoffer Fredrik Kasper Eliah
Medi Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 Anéa Linea Sara Lea Matea Nora Karoline Karla Sofia Sofie Elida Marielle (liker ikke!) Isabelle (liker heller ikke) Matias Markus Joachim Noah Jonah Kristoffer Fredrik Kasper Eliah
Frøken Løken Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Anea Linnea Sara Leah Mathea Nora Karoline Karla Sofie og Sofia Elida Mariell Isabell Mathias Markus Joakim Noah Oliver Jona Kristoffer Fredrik Kasper Eliah Men sånn når det er sagt er det nok ikkje mange av desse navna som er aktuelle for min del, uansett stavemåte
Mammas solstråle Skrevet 20. oktober 2010 #17 Skrevet 20. oktober 2010 Anea Linnea Sara Leah Mathea Nora Caroline Carla Sofia Elida Mariell Isabell Mathias Markus Joakim Noah Oliver Jonah Kristoffer Fredrik Casper Eliah
MyBabii Skrevet 21. oktober 2010 #18 Skrevet 21. oktober 2010 Anea Linnea Sarah Leah Mathea Nora Caroline Carla Sofia Elida Marielle Isabelle Mathias Marcus Joakim Noah Oliver Jonah Christopher Fredrik Kasper Elijah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå