Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mensen ca 27/28 oktober, er kjempespent om jeg er gravid!!

Hvordan går det med alle september prøverne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også i 2pp. IKM 31 oktober her. Dette er spennende! Men denne gangen skal jeg bare holde kjeft om mulige symptomer, og ikke svi en eneste test før IKM er over. Hahaha.. lov å ha trua. Tviler på at jeg klarer d ;)

Skrevet

Jeg ble nødt til å fortelle det på jobb på grunn av pasienter som får cellegift behandling. Så er kjempespent om jeg tester positivt i slutten av mnd!

Har ingen symptomer her, men det hadde jeg ikke siste gang heller. Det kom ikke før jeg var i uke 7

Skrevet

Når man har en jobb hvor man kan bli utsatt for skadelige stoffer er det klart man må fortelle det. Syns det er bra du tar dine forhåndsregler. Jeg jobber som frisør, og det er ikke så mange stoffer som er skadelige for meg/spiren i den jobben lenger. Heldigvis har det blitt bedre regler for avsug/vifter i forhold til skadelig avdamping. Er dessuten min egen sjef, så jeg trenger ikke fortelle det til noen. Er bare litt ekstra forsiktig. Men man må jo også prøve å leve som normalt. Blir helt svett når jeg leser om alle utfordringer kroppen har før den faktisk blir gravid. Har vært gravid to ganger tidligere(en SA i uke 7, og et fullgått svangerskap jente2år). Så jeg vet at jeg kan bli gravid, men det gjør det ikke mindre spennende for det. Krysser det som krysses kan for oss begge! Blir forresten ikke helt klok på syklusen min. Har stort sett sykluser på 28-29 dager, Men forrige var på 30. Så regnet etter 30 dagers syklus har jeg IKM 31 oktober. Men nå hadde jeg EL tidligere enn beregnet(kjente det, og humpa som en gal:)), så da blir vel IKM strengt tatt rundt 29 oktober. Blir spennende å følge deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...