InLove♥ Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 3 dager over IKM testet jeg svakt positivt. 4 dager senere kom magekrampene, og jeg begynte å blø. Har lest opp og ned om det, å har nok hatt det de kaller en kjemisk abort / tidlig spontanabort. Testen er negativ nå iallefall, så der er håpet ute. Vet jo at dette skjer mange, men begynte jo å hylgrine! Helt til snuppa på 20 måneder kysset meg på munnen og sa " tose mamma" å ga meg en klem. Da er det vel bare å vente på at jeg slutter å blø og prøve på nytt. Noen erfaringer rundt dette? Ser det er delte meninger på om man bør vente en mensperiode først, men vi velger å bare hoppe i det. Trist klem!
Peispå! Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Det var trist å høre.-Hjelper litt med ei lita som vil kose med mamman sin da.... Mager,mager trøst dette med at da var det ikke ment å bli, mulig feil med embry o.s.v, gjør jo ikke sjokket mindre, eller tristheten så mye lettere. Håper det går greit med deg, at du tar vare på deg selv-og kommer sterkere tilbake når du føler deg klar.-) Klem fra meg
Petrine +spire=❤ Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Å nei så kjedelig (( Dette er en bakdel for oss som er aktivt prøvende. Vi tester ofte før egget har festet seg skikkelig. Hadde vi ikke gjort det hadde vi ikke vist at det nesten ble ((( Håper å krysser fingrene for deg neste pp! Trøsteklem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå