Gå til innhold

Har en ikea seng,som vokser med barnet, men trenger sengehest!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

de vanlige fra ikea osv, går jo ikke på,fordi sengekanten blir for bred, når senga er på "sitt minste".

noen idee??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var det ikke plass til flere utropstegn?

Skrevet

så klart har vi en som må svare så jævli grinete ikveld også. vel, jeg bryr meg svært lite om de utropstegna plaget deg,selv valgte jeg å sette alle de der, også fordi jeg blir gal av å ikke finne en løsning, eller noen som kan passe.

tenkte kanskje noen hadde en slik seng, som hadde en løsning.

takk for at du GADD å bruke et par sekunder av tiden din,på å være grinete. slutt å vær så taper...!

Skrevet

Jeg har en sengehest fra ikea, som man kan justere alt etter tykkelsen på sengekanten

Skrevet

Du drar på byggvaren, kjøper en tynn sponplate eller no og lager en sengehest så bred du trenger den. Bygger en L rett og slett, hvor ene delen legges under madrass og resten stikker da opp :-)

Skrevet

ikke den til 98 kr? når jeg kjøpte senga, så skulle jeg kjøpe en slik også, og da sa de at den IKKE passet til senga, når den sto på minste, pga sengekanten blir jo "dobbelt så tykk" :S

Skrevet

det var igrunn ganske smart! :) takk for svar :D

Skrevet

Enkle er ofte det beste vettu! Og dette er såre enkelt å lage :-) Klask på litt maling i samme farge som senge også så blir den ekstra lekker :-) Bare pass på å puse over kantene med sandpapir etterpå så lille ikke får flis.

Skrevet

jeg er 21.13

Kjøpte en sengehest på ikea som kostet rundt en 100 lapp, den er hvit, og den passer også til voksenseng. Man kan skru "festene" ut og inn, alt etter tykkelsen på sengekanten

Skrevet

hmm merkelig at de sa det til meg.

ja, det enkle er som regel det letteste..

vi kjøpte seng til snuppa for en god stund siden, den har bare stått på rommet, mens hun fortsatt ligger i sprinkel senga.

hun går aldri ut av senga eller no, (hu klarer ikke), men ville ha hu over i stor seng nå, for i april kommer nestemann, og da hadde det vært fint om H*H kunne fått den senga.

men jeg vegrer meg,gruer meg sykt til å bruke den andre senga, all krangling,stå opp hele tiden osv. og de fleste tenker jo, pøh, la hu sove i sprinkel, så lenge som mulig!

Skrevet

skal sies at hun blir 2 imorra, så ca 2,5 år den tiden... tidlig mn

Skrevet

jeg har også en ikea seng uten sengehest. Legger et par bøker i kanten og det funker også fint .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...