Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kan se når vi flytter?

Vi leier et passe hus no for oss 3 men siden den 4 kommer no i november blir det alt for lite for oss:(

Vi har og siktet oss inn en plass å bo men han som eiger det er så treig (sa for 2 sommre siden om vi var intressert i å leige så eg gjekk ut i fra at vi skulle få leige det da) men han er ennå ikke ferdig med det :(

Vi må finne en annen plass helst før den lille jenta som kommer begynner å krype pga plassen :( stuen er veldig liten og vi har kun kjøkken og stue som kan brukest no til opphold... :(

Samt har vi også ute plass men det er rett ned hovudveien og vi reiser alltid med til min mamma for å vere ute der....

Her er det store steiner ute og helt forferdelig å bo med små unger med andre ord :(

håper på svar :D tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142448214-kommer-vi-til-%C3%A5-flytte-snarte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei får opp at det er noe du ikke vet enda, som ligger "skjult" og du kommer snart til å få en beskjed, en budbringer eller lignende vil fortelle deg noe som du kan dra nytte av ang leilighetsjakt. Ser liksom ikke bytte av bolig sånn helt i nærmeste fremtid her, men at denne informasjonen likevel blir til hjelp for deg. Er ikke mer jeg får opp rundt dette her og nå i kveld dessverre, men håper noen andre kanskje har mulighet til å se på deg :) Husk også at det mange ganger kan ta lang tid før man får svar her inne, ikke alle som er her hver dag. Lykke til videre! :)

Det er ikke så ofte (egentlig aldri, hehe) jeg orker å legge store legg på noen her inne, men jeg fikk lyst å gjøre det for deg :) Det kan hende det ikke blir på noen dager da, skal sette meg ned når jeg fåt tid til det, men svarer deg her i tråden når jeg har fått gjort det. Mest sannsynlig får jeg tid på tirsdag :)

Hvis du bare skriver fødselsdatoen din også (hvis du ikke alt har gjort det?) så hadde det vært fint :) Da snakkes vi etterhvert!

• 3 uker senere...

Annonse

Hei. Ville gjerne ha sendt deg en pm og forklart hvorfor jeg ikke har fått svart deg. Har skjedd noe i livet mitt nemlig..men jeg vil helst ikke legge det ut her. Får se om jeg kan få sett på deg en annen gang. Beklager.

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...