Gå til innhold

Fomle kan du se på meg? Kan se tilbake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, var februar jeg fikk opp på deg i dag, men ble litt usikker. Når du skal se på meg igjen så kan jeg ta en ny titt på deg også! Lykke til!

Men fikk du virkelig opp vagt på november?? :-D Har vært litt uforsiktige denne måneden nemlig, men vi prøver egentlig ikke..men jeg ønsker jo at det kunne ha skjedd noe, i såfall venter jeg ikke mensen før nesten november, eller helt i begynnelsen tror jeg..spanande.. men tør ikke tro det sånn egentlig ;p Blir glad hvis du vil ta en ny titt ja! Klem tilbake :)

Hei yvonne_86 :) Er sikkert litt forskjellig hvordan folk gjør dette, men jeg bruker kortene ofte på meg selv også, men jeg blir mange gangar litt inhabil merker jeg og tolker kortene kanskje etter det jeg ønsker eller vil se, det er vanskelig å være objektiv når det gjelder en selv og da blir jeg også veldig usikker på om resultatet stemmer..så er det både gøy og greit å bli spådd av noen utenforstående :) Men når det er sagt så har det stemt mang en gang det jeg har spådd på meg selv også, for meg gjelder det bare å være "streng" med seg selv og late som jeg spår noen andre og se så objektivt som mulig på kortene :) Håper det ble klarere for deg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...