Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Lurer på å ta med mamma på spahelg der, fre til søn. Noen som har vert der, sovet, spist og benyttet seg av spa og velvære?
It's all about me Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Har sovet og spist der to ganger, og de får to tommeler opp for den delen. Spa-delen har jeg aldri testet, men skulle gjerne ha gjort det. Men bassenget og utendørs boblebad har jeg prøvd om det regnes.
Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg fant bare priser på spa-greiene og de var ok nok. Er resten svindyrt eller greit nok?
It's all about me Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Aner ikke hva det koster, da det alltid har vært dekket av andre. Jobbgreier.
soleia Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Var der på romantisk overnatting med mannen ei natt. Er gamaldagse og fine lokale, god mat, og me kosa oss i velværeavdelinga med fleire basseng og badstover. Likte spesiellt godt bassenget med varmt vatn som gjekk ut under open himmel. Me var der frå sundag til mandag, og hadde heile velværeavdelinga heilt for oss sjølve :-) Er ikkje billeg akkurat, men gjev ein følelse av luksus. Hotellet ligg fint til ved sjøen, og har ein fin park utanfor. Her står om Weekendtilbod http://www.solstrand.com/comweb.asp?ID=194&segment=2&session=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå