Gå til innhold

Hva tror dere spådamer? ( BILDE )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nææh, tror ikke på deg..:P Har prøvd i to år, så skal det pluttelig klaffe nå? Det klarer jeg ikke helt å tro nei:p Må nok vente å se til ikm som er neste søndag:p hihi. Huff, jeg har så mye sommerfugler i magen jeg nå! :s

hi

Hvorfor skulle det ikke plutselig klaffe nå etter to år? godt at det finnes så positive mennesker som deg frk anonym!...gir liksom håp til alle oss slitere som er avhengig av og tenke positivt for å overvinne alle skuffelsene.

Jeg vil bare si GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!:-)))))))))))

Annonse

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~

Hehe, beklager:p Men etter så mange skuffelser og utallige negative tester, så klarer jeg ikke å tro på det!:s iallefall ikke enda... Ikke før jeg har tatt en digital test neste søndag hvor det står: GRAVID....

Så vi får se da:D

hi

hmm....det var rart synes jeg. Trenger ikke bety at du ikke er gravid da. Brukte du samme type test? Det var jo en veldig klar strek på testen på bilde da:)

Ta en test om noen dager igjenn du:)

Må få høre hvordan det ligger an da:)

vi xxxx fingrene her:) klem

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~

Syns det var rart jeg også..:s Brukte samme type test ja. Nå har jeg bare en igjen, og bra er det!:P Så da MÅ jeg holde meg helt til søndagen..

Men så utrolig kjipt.. Hadde sett for meg at streken kom til å bli tydeligere to dager etterpå. Ikke at den ble helt borte:(

Men kjære du,-hva slags test har du brukt? Og leste du av den første før tiden gikk ut? Jeg fikk flere ganger slike svake streker på strips fra billigtester etter at tiden var gått ut. Da var jeg altså ikke gravid. Da jeg var gravid kom streken opp raskt, selvom den var litt svak da jeg testet 4 dager før ikm.klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...