Gå til innhold

spark i uke 23???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Lurer på hvor mye spark en kan kjenne i uke 23. Har kjent mye i to uker. Så har jeg gjort mye i 3 dager og sparkene har duppet vekk litt. er dette normalt eller??

Kjenner litt innimelom men det er mindre enn vanlig. Og ikke så mye styrke på de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er også i uke 23. Har kjent mange sterke spark de siste ukene, men nå de siste dagene har det dabbet av litt. Har vært alene med de 2 prinsessene her hjemme i 4 dager så har nok og henge fingrene i. Kjenner spark innimellom, men mer som små bobler som sprekker.

Har en venninne som er jordmor, hun sa dette var normalt. At den lille har fortsatt kjempe god plass. Enkelte dager trenger man ikke og kjenne liv i det hele tatt så tidelig. Først etter uke 26-27 at man skal kjenne spark hver dag.

Så da håper vi at de små har det supert der inne, og har masse plass og boltre seg på :)

Lykke til!

Skrevet

går opp på veke 23 i morgon. har kjent spark i 3-4 veker no (om det ikkje er lenger også), og dei siste to vekene har det vore skikkeleg sterke spark. Har også sett dei tydeleg på utsida dei siste to vekene når h*n sparkar framover mot navlen... Varierar litt frå dag til dag kor mykje eg kjenner, men eg er nesten godt fornøgd dei dagane eg kjenner litt mindre liv i magen - "reka" er sopass aktiv at når h*n er på det verste blir eg rett og slett "bilsjuk"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...