Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 er det andre enn meg som har mindre stikkninger nå i uke 8 enn tidligere. Jeg har faktisk litt mindre symptomer sånn generelt. Liker det IKKE. Var på UL på onsdag. da var allt fint
Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Ja føler eg også...jeg er 7+2 i dag og har ikke vert såååå utslitt og elendig som eg har vert til nå...er heller ikke SÅ kvalm og uggen hele dagen med de typiske menssmertene heeele tiden...er bare kvalm når eg ikke har spist på lenge eller er kjempesliten. har ikke hvilt middag siden torsdag faktisk hehe er jo litt bekymret men satser på at alt er bra Eneste eg merker at eg har fått i stedet er utroooolig vondt i nedre del av ryggen...helt sykt kor vondt man kan ha såpass tidlig...håååååper bare så INDERLIG at det ikke er slik bekkenløsning kjennes ut som og at eg har fått det allerede :S
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2010 eg fikk bekkenløsning i uke 4 denne gangen;) Har fått det tidligere og tidligere for hver graviditet. Håper for din del at det ikke er det. Men godt å høre at du føler at alt det andre litt likt som meg
Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Huff nei det håper eg absolutt ikke det eg :S Går det an å få det så tidlig??? (er min første dette her så har ikke peiling hehe) Huff...er liksom sånn vondt at eg er skikkelig "sliten" i nedre del av ryggen...nesten litt sånn som at man har stått på beina eg hel dag og ikke sittet i det hele tatt....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2010 jg verker ikke i ryggen. Jeg verker i overgangen av rumpa og ryggen. tillegg verker jeg fremmme og nedover beina. så det er ikke sikkert det er det du har
Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Okei,da satser vi på at det ikke er bekkenløsning eg har Men trist å høre at du har fått det såpass tidlig hvertfall...har jo hørt at det ikke er noe godt og gå så lenge med det er nok ikke noe kjekt nei...lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå