bibbi@ Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Er i uke ni, og i går kom det masse brunt utflod/blod. Eller, alt er vel relativt - kanskje ikke masse, men nok til til at det gikk gjennom buksa... Jeg mistet i januar også, og jeg orker simpelthen ikke en ultralyd til der de ser på meg og sier at "nei, her er det nok ikke noe liv". Skal i morgen klokken 14.30, og gruer meg så inderlig..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Med mi første jenteblødde jeg brunt fra uke 5-12. Hun er i dag snart 4 år. Nå er jeg gravid med min tredje. Startet med brunlig utflod i uke 5. Det for på og av hele tiden. Så kom det litt mer. Plutselig for en uke siden kom det mye brunt. Var på UL, alt var fint. Hadde en dagsopphold, så startet jeg å blø igjen. Alt var fint hos meg for litt under en uke siden, å jeg håper det fortsatt er det. Vil berre si at du kan blø og det kan likevell gå bra. Hvordan merket du MA'en din sist?? tilfeldig?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg hadde forholdsvis mye brunlig utflod rundt IKM. Men iflg alle blodprøver jeg har tatt i ettertid så er jeg fortsatt gravid, er i uke 7 nå. HCG nivået er hvertfall himmelhøyt iflg legen. Han sa at det er utrolig hvor mye man kan blø og det fortsatt går greit, men også andre veien, at det ikke alltid skal så mye til. Men krysser fingrene for deg og håper det blir en positiv opplevlese med ul i mrg.
bibbi@ Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2010 Tusen takk for oppbacking:) Føler at symptomene har avtatt også, så jeg tenker det er sånn 50/50% sjanse for at dette fortsatt er i boks.... Blir veldig spennende i morgen. Min forrige MA skjedde da jeg var i uke 19, og det kjente jeg rett og slett på manglende liv. Ingen brun utflod/blødninger i det svangerskapet. Det er bare å krysse fingerne, jenter, og håpe at vi kommer i mål. Det ska li alle fall ikke stå på viljen... Natt natt!
Peispå! Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Lykke til på ultralyden, håper du får et positivt resultat:-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan har det gått med deg??? Håper alt står bra til med deg og spiren.... Klem
bibbi@ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2010 Hei alle dere skjønne der ute! Det var hjertelyd!!!!! Jeg var så nervøs at jeg holdt på å gå i bakken, men for en nydelig lyd jeg fikk høre etter kun få sekunder!!! Er så lettet, så lettet. Eneste å bekymre seg over er at legen mente jeg var halvannen uke kortere på vei enn det jeg er ganske så sikker på at jeg er - og da begynte jeg selvfølgelig å bekymre meg for at den lille ikke vokser som den skal. Men men, nå skal jeg prøve å tenke positivt og ta med meg den fantastiske lyden videre i de neste ukene:) Tusen takk for støtten, dere! Sender dere all verdens beste vibber:) Dette skal vi klare!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Liten trøst her. Når de er så små i magen kan målingene være ganske unøyaktige. derfor vil de feks egentlig si at du 6+6 pluss minus en uke. Altså, det er ikke sikkert du er nøyaktig det de sier. Jeg har de to andre gangene jeg har vert gravid visst nøyaktig hvilken dag jeg hadde eggløsning, dette fordi jeg tok temperaturen for å finne den. Allikevell var jeg av og til kortere på vei og av og til lengre på vei i begynnelsen. De vokser i rykk og napp:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Det var gode nyheter du kom med bibbi:) Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet og koz deg med voksende hemmelighet og mave:) Klem fra meg
bibbi@ Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. oktober 2010 Godt å høre at de kan vokse i rykk og napp:) Hvordan går det med deg, Tirilgirl? Kjenner igjen navnet ditt fra før her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå