Gå til innhold

Slapper dere av ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er i uke 33 +4

Sitter her med en deilig fin diger basketball, og tenker på den lille som ligger der inne og bare godter seg:)

Men jeg har begynt å grue meg jeg, og trodde virkelig ikke det skulle skje meg...Fader og altså! Hadde liksom hele roen:) Har ikke fødeangst da, men ja angst for ja at jeg plutselig skal våkne en natt nå, så skjer det!!

Hmhm, hvorfor nå? Kanskje fordi vi skal selge leiligheten i siste liten, flytte...Smarte vi er da.. Heh:)

Men er det noen som forstår hva jeg tenker..hehe, forvirret er jeg iallefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener :) har vært så rolig selv og ikke hatt skremselstanker om fødsel å sånt, ingenting... men nå merker jeg at jeg plutselig får sånne "blaff" hvor jeg ser for meg alt mulig skrekkscenarioer med for tidlig fødsler og hvilket smertehelvette vi skal igjennom... og magen bare blir større og større, og det går virkelig opp for en at en skal ha ut detta greiene også!!! hehe...

men prøver å bare slappe av og tenke at "hvis det begynner, så utrolig godt det skal bli å se den lille skjønne som ligger inni der! jeg er så spent på hvordan han ser ut, og hvordan tiden med en liten baby i armene vil bli.... det er så mye gode følelser rundt det også, så de andre tankene blir fort borte :)

Skjønner at du stresser litt ang. at dere skal flytte å sånn, men det går nok helt fint skal du se :):) Lykke til!

Skrevet

Slapper av ganske bra nå. Har bestemt at hun skal være der inne i 4 uker til, så... :-P Har alt vi trenger i hus da, så ville jo ikke være noen stor krise om hun kom før hun skulle.

Men jeg har absolutt et blaff av lett panikk innimellom, når jeg tenker på hvordan verden brått kommer til å bli snudd på hodet.. Også lurer jeg bittelitt på hvordan magen blir med 4 ukers voksing til.. :-O

:-)

Skrevet

Hei!

Er under 1 måned siden vi flytta til nytt hus, masse stress, gjorde at jeg også fikk litt panikk for det ene og det andre, og jeg er 3. gangs.

Nå har jeg igjen under 3 uker til termin og kjenner at panikken har forsvunnet, i allefall nesten helt! Er jo litt småbekymret for det ene og det andre, men jeg er jo litt nærvøs av meg også da!

Får håpe at din nærvøsitet også blir mere borte når tiden nærmer seg!

Skrevet

Slappe av???hva er det?? er ikke flink til det...har vært sm en 3 ukers tid nå og føler jeg må få unna alt i huset og ting jeg ikke har rukket på en stund...mer travelt nå en da jeg jobbet...ikke bra:)

Skrevet

Ha, ha, akkurat sånn har jeg det også! Her er det full aktivitet og ingen ro i skrotten. Det eneste er at jeg er så sliten hele tiden at det går sååå sent med meg. Dessuten får jeg veldig harde kynnere når jeg overanstrenger meg og blir livredd for at hun skal komme ut før jeg har fått gjort "alt" jeg skal.

Men det er nå sikkert sunt å holde seg i aktivitet. Redebygger-instinktet er nå også en naturlig del av prosessen og har nå en del fornuftig for seg.

Skrevet

Ja, jeg merker jeg hat tatt meg vann over hodet, og nå er det ikke noen vei tilbake, og jeg angrer. Er jo mer travelt nå enn det var å være i jobb..off! Ja, neste gang skal jeg ikke selge hus osv, og flytte inn i et osv. Hjelper ikke at samboer bare bor her 4 dager i uken.

Nfikk vel et lite tegn i dag, da jeg fikk noen småblødninger, men hva skal jeg gjøre..Har ikke så mye familie rundt meg i disse dager, og kjenner frustrasjonen..AI ai ai ..

Men han har bare å holde seg der inne ja, ellers blir det iallefall hektisk! Hehehe:)

Skal love deg jeg bygger rede ja, bygger jo rede når jeg legger meg om natten..puter rundt hele meg..ko ko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...