Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Har prøvd begge deler og synes definnitivt at libero er best ! Har alltid brukt pampers før til mine 3 store barn, men nå er det kun libero på up & go. Pampers sine er løste i livet slik at han bæsjer opp etter ryggen HVER gang og de mangler teip til å teipe igjen den brukte bleia. De tåler heller ikke mye, min lille på 8 mnd `satte fast` ei tå når jeg skulle ta bleia på og da revna den !!! ( rev jo selfølgelig ikke tåa av gutten, men du sjønner hva jeg mener)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Libero. Har stort sett gått vekk i fra alle varianter av Pampers bleier, fordi han bæsjer bare gjennom.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 sverger til pampers. og det er tape på up and easy bleiene. min lille tåler ikke så mange andre bleier enn pampers...har aldri hatt noe problem med bæsjing oppetter ryggen...men nå bruker min mest potte til slikt da
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Pampers(Easy Up). Syns Libero har for stram strikk rundt livet. Og til kommentaren om at Pampers ikke har tape til å feste med, joda det har den. Var en periode de ikke hadde det, men den har vært tilbake en god stund nå.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Vi begynte med coop sine bleier for 2-3 mnd siden. De var best i test blant papirbleiene, og vi er strålende fornøyde. De koster for tiden bare 4.50 på coop om du bruker medlemskortet. 58 bleier i en pakke. Vi har brukt både pampers og libero, og vi var fornøyde med begge deler, men hvis du vil spare penger så vil jeg anbefale coop sine bleier. De er minst like bra etter min mening, og de fikk også best score for miljøvennlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå