Gå til innhold

Dere som er blitt spådd..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har blitt spåd av en del i september 2009 men ikke noen av de som er her no... (litt usikker på om det var her inne eg var da) men ble spåd iallefall nov/des av alle uten om 2 hun ene sa gravid i februar (var riktig)

og hun andre sa fødsel på meg i oktober,kansje november (stemmer da eg har termin i november 11 så kan jo føde før tiden )

Er blitt spådd et par ganger her på forumet, og fått ulike svar. Jeg er klar over at man skal ta alt med en klype salt, men det er jo litt frustrerende at svar fra de ulike som spår spriker såpass. Lurer på hva som endrer seg fra en gang til en annen man blir spådd? Hvis man er spådd å bli gravid da el da, feks, og det ikke inntreffer, og så blir spådd å bli gravid på et helt annet tidspunkt; hvorfor er det slik? Jeg mener, selv om det å bli spådd ikke er noe som er 110% sikkert, så gir det jo et lite håp, om at kanskje noe kan skje da eller da? Og så hvis det ikke skjer, og en annen som spår, sier at det skal skje på et helt annet tidspunkt?

i fjor på denne tiden ble jeg spådd av flere her inne at jeg kom til å bli gravid etter jul.. sann i jan-feb. I februar fikk jeg positiv test:) så d stemte veldig bra på meg!

Men alle sa jeg kom til å bli gravid med gutt, men d viser seg att det er en jente... ;) men tidspunktet på graviditeten stemte!

Annonse

dytter denne.

jeg har blitt spådd både riktig og feil her inne, men det er over et år siden nå. Virker som om det er vanskelig å bli spådd her også nå. De vil helst ta bet. for det.

Når jeg ble spådd for ca halvannet år siden lurte jeg på om jeg ventet jente eller gutt. Fikk begge svar så vidt jeg husker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...