wjkcg Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Er veldig trøtt for tiden, men synes det går ganske greit på jobb. Sover mens toåringen ser barne-tv og får hverdagen til å gå opp sånn. Men helgene er helt håpløse. Jeg vil bare sove hele tiden. Sover gjerne både formiddag og ettermiddag og legger meg tidlig, så kjenner meg både som dårlig mamma og dårlig kone. Åtte uker på vei nå (dvs i uke ni på BIM), så gruer for å ha det sånn i fire uker til... Flere som sliter?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 JA! Helt jævlig. Jeg er inne i min 8. uke nå, og har null energi. Og den uka det var høstferie var helt jævlig. Da var jeg i tillegg alene med syk ettåring. Jeg trodde aldri jeg skulle komme meg gjennom den uka, og var mer sliten på jobb etter ferien enn jeg var uka før.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg også er supertrøtt!! Liker ikke at energien er heeeelt på bunn =(
fox`y Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg å er stuptrøtt hele tiden. nå i d siste har jeg fått så enormt vondt i hodet oxo at jeg blir kvalm og svimmel atpåtil:( håpe bare d går over snart jeg,for jeg fungerer dårlig på jobb, er sm 50% da men er mye å gøre på jobb så blir fort tappa for energi. jeg er 11+3 i dag. jeg har 2 aktive gutter jemmeå på 5 og 3 år så håper d er kunn for en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå