Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg står så fast.. Hun er enslig, ikke særlig med hobbyer. What? Planen var å kjøpe tur jeg skulle være med på men pga div omstendigheter får jeg tidligst reist om 8-9 mnd og det er jo litt vel lenge å vente på gaven da. og hun har jo ingen å reiser med. Hun har jo mange venninner da men kjenner ingen.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 jeg kjenner ingen av vennene hennes skulle det stå.. Ikke godt nok til å spørre om de vil på tur med mamma hvert fall--
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Vi kjøpte henne en Macbook. Hun ble veldig glad! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 hmm. ja kanskje det er noe.. Takk Noen flere? Ønsker mange svar/tips.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Ipod, ny mobiltelefon, årskort på treningssenteret, fjellklær, fjellsko? Mammaen til veninna mi fikk en overaskelsesfest i gave:-) Barna hennes hadde invitert alle veninnene hennes, lagd tre retters middag og lag til en skikkelig artig kveld :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Vi kjøpte gavekort på spa, det fallt veldig i smak:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Vi kjøpte et maleri fra en lokal kunstner som mamma er veldig fan av...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 mine foreldre slo sammen 50årsdagene sine og vi spanderte nytt hverdagsservise på dem. hva med å pusse opp et slitent rom i huset/leiligheten hennes? bytte ut et møbel som har sett bedre tider spadag sammen med deg helaften på byen (bedre middag og en forestilling e.l) gavekort hos frisøren en minimakeover
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Ingenting...akkurat hva hun fortjente.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #11 Skrevet 17. oktober 2010 Min mamma fikk ut og spise god middag, kakeselskap hjemme hos seg selv, og alle søsken med familie deltok, og så fikk hun et saueskinn med kjempefint trykk på til å ha i gyngestolen hun har på stua. Vi spleiset på skinnet, det kostet 2000 kr.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #12 Skrevet 17. oktober 2010 Vi ga henne søskenbilder/familiebilder. Min mor, meg, søskene mine, samboerene til min søster og meg, og mitt barn dro til fotografen og fikk tatt bilder. Noen bilder av oss alle, noen uten sambo, noen med bare søsken og portretter av alle. Hun fikk også selskapet av oss, for hun er også alene og har ikke så alt for mye penger. Det fallt i smak, hadde ikke ordentlige bilder av oss og henne.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #13 Skrevet 17. oktober 2010 Takker for tips Tror ikke det blir noe selskap her for hun har ikke særlig med familie. Lurer på å ta henne med ut å spise men vet ikke.. Synes det er vanskelig uten nær familie da jeg ikke vet om hun forventer selskap e.l... kunne tenkt meg en slik bokting man kan laste ned bøker osv med. men det er vel ikke kommet til Norge enda. Er ikke spa litt kjedelig alene?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #14 Skrevet 17. oktober 2010 min mamma ble 50 i år, vi ungene og pappa spleisa på en bli ny dag for henne :0) hår, sminke, hud, shopping, penger til å shoppe med, pluss at på kvelden så dro vi ut og spiste + at vi dro for og se på eurovision (man kan da dra på et show/ut og spise, så hun får vise fram sitt nye seg)
Gjest Skrevet 17. oktober 2010 #15 Skrevet 17. oktober 2010 Vi ga svigermor 14 tusen. Da kunne hun kjøpe seg en ferietur hvis hun ville eller bruke pengene på et kurs hun ville gå på. Jeg tenkte jeg skulle "shanghaie" mamman min på 60års dagen. Avtale med noen av hennes venninner og ta henne med til byn på spa, middag og overatting på hotel. Håper jeg får det til, vi bor veldig langt fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #16 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg driver med hardangersøm, så mamma fikk en løper jeg hadde brodert selv. Materialer for 1200 kroner, og ca 60-70 timer med arbeid. Hun ble iallefall veldig glad Svigermor fikk spagavekort vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #17 Skrevet 17. oktober 2010 Mamma er så dårlig på å skjemme bort seg selv, og handler ofte på salg. Så vi kjøpte kjole, sko, undertøy og parfyme til henne
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #18 Skrevet 17. oktober 2010 Mamma spanderte tur til Egypt på mann, 3 unger og ett barnebarn til 50 års dagen sin Det var flere med, men de betalte selv. Men hun fikk ny pc, gullsmykke og skikkelige fjellsko av oss barn =) Nå er det ikke så lenge til hverken hun eller pappa blir 60, og vi har snakket om å gi de begge en tur med alt betalt inkludert lommepenger. (Det er 4 år til, så vi legger av litt penger allerede nå da... )
frk Nilsen Skrevet 17. oktober 2010 #19 Skrevet 17. oktober 2010 Vi ga henne 50 gaver, som hang sammen i en og samme tråd ;-) Det var bøker, cd, vin, hårstrikk, sokker, dvd.... Måtte jo ha med en pose kamferdrops og en pk svisker siden hun drar på åra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå