Margarita -- Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Er i uke 32 + 2 nå, og skal i løpet av november flytte ut av huset vårt, inn til mor og far i kjellerstua, og begynne å bygge nytt hus om 6 uker... Inn i kjellerstua og huset til mamma og ppapa skal vi ha med fire sinna katter og en valp, baby og meg og samboer.. Merker nå som jeg er ganske sliten, at dette kanskje var litt vell ambisiøst.. Men vi tenkte at å bygge hus var nå eller aldri, blir ikke lettere når ungen er 1 år, og neste mann er på vei liksom.. Kjenner jeg gruer meg... Noen gode oppmuntrenede råd her?
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 He, he ja skjønner godt hva du mener ja:-) Du får tenke heller fremover og hvor deilig det blir med nytt hus:-) Ikke nok med det, men når man får en liten baby er det alltid godt med en mamma i nærheten:-) Kan nok bli tøffe, slitsomme dager, men tenk på alt det positive så går tiden fort!! :-)
Voyeur Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Heeeeeh.. Tror jeg ville kvittet meg med 4 sinna katter og en valp ihvertfall, men det er nå meg;) Viktig at dere fokuserer på at dette er for en periode i livet, og at dere ber om hjelp til å lufte hund, eller trille baby når det blir for tøft. Jeg ville heller ha bygd hus når mini var 1 år, og heller ventet med å bli gravid med nummer 2 når huset sto ferdig.. Var ikke meningen å være gledesdreper altså, eller heller mer bensin på bålet ditt... Så lenge dere har fokuset fremover og elsker hverandre, og har en familie som hjelper til, så går det nok lett som bare det;)
Margarita -- Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2010 Hehe, det går braå få høre alle meninger, har jo ikke hørt annet hittil i svangerskapet;) Vell, det er ikke så lett å kvitte seg med disse dyra da... Kattene mine er jo ikek sinna ellers, men de er sinna på mamma og pappa sine 2 styk, det er vell der det ligger;) Men jeg bruker masse tid nå på å venne de til hverandre iallefall.. Må jo bare håpe det beste! Valpen (1 år) skal bo endel hos svigermor, og andre skal lufte han for oss. JEg og samboer har snakket masse om denne perioden, og vi er enige at det vikitgste er at vi kommuniserer hele veien, og støtter hverandre hvis det blir for mye slit! Tror nok det vil løse seg, men kjenner jeg får litt panikk innimellom;) Så har jeg hesten og da, men den håper jeg de jeg har gitt ansvaret til order opp i... Men ser for meg at mye kan skje der og gitt... Uansett, tenk så deilig med nytt hus!!! Blir jo helt perfekt når vi først flytter inn da!!
Voyeur Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Virker jo som om dere har ganske god kontroll på tingene, og at dere har god kommunikasjon allerede. Dessuten er det sikkert viktig å ta en time out eller en pause i huset hvis det blir for tøft en periode. Huset går jo ingen plasser. Får bare håpe dere får en sovebaby av dimensjoner, så ordner alt seg hehe.
Mamma`N Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 jeg har termin 8 des og vi skal begynne og pusse opp badet 1 desember...trodde jeg hadde grunn til å være stresset men.....be folk om hjelp rundt deg og vær egoistisk og ta hensyn til deg og babyen... Lykke til, alt ordner seg altid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå