Gå til innhold

kan dere ta en ny titt på meg nå?? -ser igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

03.11.83

han 13.12.82

Når blir jeg gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:) Jeg tror du blir gravid iløpet av/innen sommeren 2011...Nå trakk jeg fruktbathetsrunen, så det kunne jo være du ble gravid før også;) Jeg skal se en gang til en annen dag også...

Om du får opp noe rundt fødselen min? Termin 8.januar

Født 291266

Klem fra meg

Skrevet

Hei magica:-))

Kan du se på meg?

jeg: 29.09.75

han:17.02.65

jeg lurer på om du kan se graviditet, og event når og hvor mange??(kan du se kjønn også)...venter spent på svar:-)))))

Skrevet

Hei adine. Får opp Mars måned på deg i kveld jeg :) Hvis du vil se tilbake lurer jeg på det samme, når blir jeg gravid og ser du evt kjønn? :) Takk på forhånd! Klem

Skrevet

jeg fikk først opp mars men så klom februar også opp... så en av de to:)

Om du vil se på meg lurer jeg på det samme?

Skrevet

tror du føder litt før tiden... helt i starten av nyaret. og føler at det blir en veldig rask fødsel.... ser ei jente... kan det stemme...

takk for at du sa paa meg

Skrevet

den over var til magica

Skrevet

zazzy snuppa- Jeg får opp januar på deg... tror du finner ut i januar at du er gravid jeg... får opp ei snuppe på deg ;)

takk for at du så ;)

Skrevet

prøver dere nå fomle? får nemmelig opp mai på deg...

tusen takk for at du så på meg ;)

Skrevet

er det forresten noen av dere som ser om det blir vanlig befruktning eller ivf/icsi på oss?

Skrevet

får opp i mellom des-mars jeg..med en gutt.

Ser du noe mere på meg?kjønn?fødesle?termin er ca 15april.jeg er født 28april 82

Skrevet

hei aurora

Fikk opp at det er en gutt i magen din.. så fikk jeg opp tallet 12... tenker han kommer rundt 12.april :) Fikk også opp et 6tall... men tror det er klokkeslett/ antall timer i fødsel eller noe...

Skrevet

Fikk opp mai/juni på deg.. Fikk ja på at dere klarer det på egenhånd.. Men er ny i dette :)

Lurer på det samme:)

Født 3.11.86 & mannen 14.04.81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...