blåmeis:) Skrevet 17. oktober 2010 #1 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er det noen som har erfaring med å tempe under IVF-forsøk?? Kan man i det hele tatt lese noe ut av en temperaturkurve når man får tilført så mye medisiner? Dersom man blir gravid, vil kroppen da produsere så mye ekstra progesteron, i tillegg til det vi tilfører kunstig, at man kan få en trifasisk kurve? Kan man få en trifasisk kurve uansett, f.eks. dersom østrogennivået faller såpass mye i løpet av første uka etter uttak at progesteronet vi tilfører vil få temperaturen til å øke ganske mye uansett graviditet eller ikke? Mange spesifike spørsmål her, men håper det er noen som har noen svar til meg.. Jeg vet jo at man heller ikke i en vanlig syklus kan se helt sikkert på tempkurven om man blir gravid eller ikke, men jeg synes det er veldig morsomt å følge med på, så det hadde vært veldig morsomt om det faktisk er mulig å lese noe ut av kurven også under et IVF-forsøk! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142446728-temping/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå