Gå til innhold

Når man skal sende inn krav om refusjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man da sende kravet om medisinutgifter til Helfo, og kravet om dekning av reiseutgifter til Pasientreiser?

Det begynner faretruende å nærme seg 6 måneders grensen for medisiner over 15000,-. For det er den grensen som det er 6 måneders frist på, sant? Medisinutgiftene løper fra februar 2010 til juni 2010.

Reiseutgiftene ligger vel på 5000,- men det er vel et tak på hvor mye man får dekket? Reiseutgiftene er fra februar 2010.

Takknemlig for svar :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du leverer kvitteringer etterhvert på ditt lokale trygdekontor, de sender det inn og så begynner du å få penger igjen når du kommer over femten tusen. Reiseregning kan du sende inn etterhvert på et sånnt reiseregningsskjema sammen med (kopi) av bekreftelse av hvor du har vært.

Skrevet

Hei:)

Når du har oversteget 15000 kr,,så har du en frist på 6 mnd til å sende kvitteringene til Helfo.

(ta gjerne vare på en kopi til deg selv)

Reiseutgiftene har jeg sendt inn etter hvert forsøk jeg.

Aner ikke om det er noe frist på dette.....kanskje noen andre har peiling?

Skrevet

Jeg tok sjansen på å sende det inn slik jeg tenkte, men da så jo jeg at jeg ikke sendte inn informasjon til pasientreiser om hvor jeg har vært... Jaja, jeg får ta en telefon om noen dager og så ettersende. Jeg har tatt kopi av alt, så det skal ikke være noe problem å ettersende noe, heldigvis :)

Tusen takk for svar!!!

Og Pia76: kjempekjekt å se at du er gravid :) Vi fulgte hverandre på det første forsøket mitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...