Gå til innhold

Stikking i underlivet, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå våken i natt med 'knivstikkinger' i underlivet. Og vondt i ribbeina på høyre side.

Noen som vet hva det kan være?

Er uke 38+6 så håper det har med modning å gjøre og ikke det høye blodtrykket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikkingene er nok nedpress, har det ganske mye om dagen selv - og er også uke 38(+5), så det er nok det det er. Innimellom så jeg må krysse bena og huke meg ned litt, så ubehagelig er det.

Ribbena mine er helt mørbanka, siden magen er så sinnsykt høy og ikke har sunket så mye som en millimeter. Det presser liksom oppover og utover - veldig deilig... Også er det litt sparking i tillegg, her på venstre side.

Er nok ikke modning, tror jeg, men allikevel helt normalt. Hvis du har høyt blodtrykk og er bekymra, så kan du jo ta en sjekk for å være sikker. Men du skal vel på kontroll igjen ganske snart vil jeg tro, så du får sjekka urinen? Noen blir jo nervøs for svangerskapsforgiftning ved høyt blodtrykk og vondt oppå magen.

Men jeg tror du er helt som du skal - siden du har de samme plagene som meg ;)

Skrevet

Takk takk, da satser jeg på at alt er vel! Blir bare litt stressa når legen stresser.

Lykke til!

Skrevet

Hei

Jeg opplever også akkurat som knivstikking opp i underlivet. er 35+6 i dag. Det skal ikke mye bevegelser til før det gjør vondt rundt om kring nå...KOntroll i morgen, er veldig usikker på om eg orker å jobbe de to siste ukene...får høre hva legen mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...