=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Hei. Er veldig usikker nå. Er i dag på ikm, dag 28. Har i 3 dager testet svakt positivt, og det var ikke tvil om at det var en strek der i går selv om den var svak. Men i dag på ikm er testen helt hvit... Ikke i nærheten av å være noen strek der. I tillegg er det mere smerter nederst i magen/korsryggen, men ikke mens. Vanligvis har jeg ekstremt ømme pupper dagene før mens. Må omtrent holde på de når jeg går i trapper ol. Men slik har det ikke vært denne gangen... Puppene er ikke ømme, og de kjennes mye "bløtere" ut.... Kan det være et tegn på graviditet? Er det noen som har opplevd det samme ang testingen? Ble litt skuffet nå, hadde liksom begynt å falle til ro med at jeg var gravid, men nå ble jeg veldig usikker igjen, og litt lei meg
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 I dag (en dag over IKM) og i går kveld har jeg hatt veldig mensenmurringer, men ingen mensen... Vanligvis pleier det allerede å være blod i trusa når jeg kjenner slike smerter. Tok en clearblue digital i dag og den viste "ikke gravid" Høres dette ut som en kjemisk graviditet, eller er det noen som har hatt det slik og fortsatt har vært gravid? Håper noen kan svare
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Hei! Det var vedlig rart at du fikk en positiv test først og negativ senere. Men det er nok forskjell på de forskjellige testene med tanke på følsomhet. Tok du alle testene på morgenurin? Jeg ville holdt meg til den du tok først, og tatt en ny på morgenurin i morgen hvis ikke TR dukker opp i mellomtia. Krysser fingrene for at du får to streker på testen De skal jo ikke slå ut hvis kontrollstreken kommer fram og du IKKE er gravid. Jeg velger å tro at du er gravid. Lykke til
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, alt er på morgenurin. Tenker som deg at jeg skal ta en ny test i morgen. Håper du har rett og at jeg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå