♥ McQueen♥ Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Det står bare koblet til,lader ikke.. What to do??? Den er kun 2 uker gammel...
Gjest irismor Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Dumt spørsmål men here it comes.. har du sjekket at alle ledningene sitter godt sammen?? Min Acer har en ledning med "boks" på midten, hender at den ene enden ikke sitter godt nok i. Hvis ikke så er det reklamasjonssak.
Musemor med tre søte små Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Da høres det ut som det enten er noe galt med laderen, eller batteriet. Siden den er bare 2 uker gammel, så klag
* 5 om dagen * Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 min nye pc var veldig hard å få inn kontakten på...men kan vel ikke være det heller,siden den er koblet til... men spørs om det ikke er laderen din som er ødelagt.
Plutselig_gravid Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Kan det være du har en knapp du må trykke inn eller skyve bort for at den skal lade kanskje? For at kameraet mitt skal lade må jeg stille en knapp inn på charge. På laptopen må jeg skyve bort en knapp på siden for å f.eks få inn trådløse nettverk. Hehe. en nesten usynlig "knapp" som jeg plustelig oppdaget. Og vips - kom jeg plutselig på nett etter å ha rotet med innstillinger i dagesvis og ikke skjønt noen ting..
Plutselig_gravid Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Har du forresten sjekket at batteriene sitter ordentlig på plass???
Strandloppa og lillebror Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Det er vel ikke tilfeldigvis en lenovo maskin? I så fall har de en svakhet med batteriet. Sånn holdt vår pc på også, helt til vi fikk nytt batteri på garantien. etter det har den oppført seg bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå