Gå til innhold

Tidenes julegave ?? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååååååå lyst å fortelle det til noen,- men er så redd for at det skal komme ut og de skal ødelegge overraskelsen :-)

Jeg har kjøpt sydentur til oss. 8 dager til Lansarote og vi reiser 3 januar :-) Mannen og ungene skal få vite det på julaften.

Vi har snakket om det kjempelenge men det har alltid kommet noe i veien. Vi har virkelig behov for å komme oss litt bort, så nå bare klinte jeg til. ( Fant et bra tilbud )

Hva syntes dere om stedet ? Noen som har vært der ?

http://www.startour.no/feriereiser/spania/...r-club-cinco-plazas/?season=vinter-10-11#tab1

Har bestilt full pakke med halvpensjon og bamseklubb til ungene :-)

Noen som har forslag til måte å "pakke inn gaven på " på julaften :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Gikk litt fort i svingene og ser at siste setning er utrolig dårlig. Men dere skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Åhh, det hørtes ut som en fantastisk overraskelse :)

Jeg trykte på linken, men da sto det bare at den siden var bortreist?? ;) hehe...

Kanskje du kan pakke inn en sydenkatalog, evt klippe ut bare de sidene med bilder fra den plassen? Pakk inn i en stor eske og putt noe tungt i, så kan du jo evt gi de den på formiddagen og si at det er en familiegave, sånn at alle har fokus KUN på den gaven?

Det kommer nok til å bli kjempepopulært uansett hvordan du gjør det.. Hvor gamle er barna dine?

Skrevet

Jeg fikk sydentur av samboeren min for 4 år siden:)

Han hadde pakket billetten i en svær eske og fylt den med poteter og aviser. På bunn lå billetten inni et cd cover.

men ideen til hun over her va bra syns jeg. pakk inn sammen med bilder av plassen dere skal til:)

Skrevet

jeg fikk sydentur av samboeren min første julen vi var sammen. han hadde laget et brev som han hadde lagret på en cd. så var cden pakket inn med vedkubber osv rundt... var en utrolig hærlig julegave å få.:)

Skrevet

For en herlig gave å få.... Jeg har vært på Cinco plazas og det er kjempebra for barna der. Var det i hvert fall da...

Annonse

Skrevet

Takk for hyggelige svar :-)

Ungene er 8, 6 og 3 år.

Jeg har fått forslag om å lage småpakker med ulike "syden ting " som solkrem, solbriller osv og gi dem utover kvelden for så å gi billettene aller sist. Det høres litt artig ut :-)

Nå må jeg bare ordne fri fra skolen og endre noen avtaler/legetimer osv så er vi klar til å dra :-)

Heldigvis var passene gyldig for alle mann. Hele overraskelsen hadde jo blitt ødelagt hvis noen av de ikke hadde gyldig pass he he.

Du som har vært på Cinco Plazas før. var du fornøyd ? Hvordan var det der ? Leilighetene, maten, underholdningen, bamseklubbene osv.

Har også forstått at det var en bakke opp til hotellet. Var den bratt ? Overkommelig for ungene ( særlig 3 åringen ) osv osv :-)

ÅÅÅÅåååååå jeg har lyst å dra med en gang !!!!!

Skrevet

Kanskje du kan pakke inn en badring, solkrem, badebukse, solhatt ol. slik at ingen forstår noe med en gang, men at summen av "rare pakker" gjør at det går opp et lys?

Skrevet

Hehe, du hadde visst alt fått det tipset, gadd ikke lese alt, ser du;-)

Skrevet

Ja det er ikke noe problem med fri fra jobbene våre

HI

Skrevet

Har ungene pass? Det må regnes 14 dager på å fikse pass (og mannen må være med evt skrive en bekreftelse på at det er ok).

Annonse

Skrevet

Ja alle har heldigvis gyldig pass ( skrev om det i et tidligere innlegg ).

Hele overraskelsen hadde jo blitt ødelagt hvis jeg måtte ordne pass til ungene.

Skrevet

Det var en bakke ja, og den føltes veldig bratt de varmeste dagene;) Egentlig tror jeg at om jeg hadde tatt med barna mine dit, hadde de taklet bakkenbedre enn meg;) tror ikke den blir noe problem egentlig nei. Regner ikke med dere skal ned på stranda hver dag for det er vel ikke så varm enda da? Men skal dere p åstrandpromenaden på kveldene må dere nå dit uasnett;) Får bare be pappaen sette 3 åringen på skuldrene siste biten opp;)

Leiligheten var helt greie. Vi dro dit før vi fikk brn, men bassengene var bra og det var nå barneunderholdning der. Matbutikken var også grei. Gikk rett inn og sjekket prisene for oss jeg i april etter at jeg leste innlegget ditt;) Fikk lyst tilbake.

Vi spiste bare på hotellet en kveld da, men den maten var i hvert fall grei. Det har garantert forandret seg mye utenfor området der, men muligens ligger det fortsatt en stor matbutikk rett ved siden med et mye bedre utvalg om dere trenger det. Det var også en del butikker på bakken, slik at det kanskje kan være litt avveksling for trette barneføtter på vei opp.

God tur!

Skrevet

Fått fri fra skolen også!?

Men så kos med tur på den tia da! hadde nok pakka det inn i en liten myk pakke jeg, siden det er det folk/unger ikke vil ha ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...