kitty08 Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg lurer på når det er vanlig å gå fra duplo til smålego? Takk
lille sprelle Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 vi har brukt begge deler fra ca 2 år. Har to forskjellige steder og det ene stedet er det lego og det andre duplo. Duplo beg vi med mye tidligere selvfølgelig. Det skal sies at hun ikke putter ting i munnen og aldri har satt noe i halsen i sitt liv... Ellers så hadde jeg vært skeptisk. I starten bygde vi lego sammen med henne, men nå kan hun sitte med det alene (2,5 år)
Musemor med tre søte små Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Vi begynte med små lego når han var 3 år. Samtidig som han begynte på store barnsavdelingen i barnehagen. Der hadde de små lego, så da var det naturlig å begynne med det her hjemme også
Plutselig_gravid Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Kommer jo veldig an på barnet. Noen putter i munnen til de begynner på skolen omtrent, mens andre gjør det ikke i det hele tatt. Gutten min puttet aldri noe i munnen og vi kjøpte tidlig smålego. Minsten putter alt i munnen og setter lett i halsen så vi har hatt noen ekle episoder. Ser ikke for meg at det blir smålego o.l på henne før om noen år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå