mammac m/spire nr.3 Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har ni dager til termin og er så sliten nå.Har hatt feber og vond hals i noen dager nå.Og yngstemann på 1år har fått øye,øre OG lungebettennelse...stakkars liten...han skriker hele tiden og nekter å spise.Snakk om å få alt på en gang...og jeg har ikke overskudd til å ta meg skikkelig av han føler jeg,og har konstant dårlig samvittighet for det;(Heldigvis har jeg en utrolig hjelpsom og snill mann, men nå til uka skal han ha laaaange dager på høyskolen.off...håper lillegutt blir frisk snart så han kan gå i bhg, og jeg kan bli klar til fødsel.... Det var dagens syteinnlegg fra meg..
lillespire08+10 Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Du får full forståelse fra meg i allefall:) Vært syk i over 3 uker nå, ingen ende på denne skiten :/ Har et lite håp om å bli frisk til fødsel, 4 uker til termin.. I tillegg er 2åringen blitt syk i helga, og det blir veldig mye sutring, i tillegg til den herlige trassen Er bare så utrolig sliten, sover elendig og har rygg- og bekkenplager. Men snart er vi over dette, begge to:) hold ut!!
Sannellerslik? Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 uff uff.. stakkars deg...:/ ikke noe kjekt når alt kommer på en gang! :S Jeg har også ikke vert helt i form i det siste... hodeverk og tett nese hver dag, som ikke går over. tror ikke d vil gå over før jeg har født... I tillegg har vi hatt lus her:S Har måttet ta lusekur på både meg selv og datteren min.. og lusekammet oss hver dag nå en god stund, og det driver vi med ennå.. i tillegg til att datteren min ikke har vært helt "seg selv" i det siste.. masse prikker/eksem i ansikt osv... er jo bare "småting", men jeg blir jo så oppkavet av det, nå rett før termin! orker liksom ikke så mye styr nå.... men men:) jeg har termin på onsdag..... Håper du og ettåringen din kommer seg snart! god bedring! :-))
Luna har født. Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Før jeg melder meg inn i syteklubben må jeg bare si at du har all medlidelse fra meg. Førstår godt at du er sliten, er det ikke det ene så er det liksom det andre. Selv sliter jeg så innmari med søvn, og i det hele tatt å slappe av. Har en uforklarelig urolig stress følelse i hele kroppen. Klarer ikke slappe av, høy puls og urolig og ligger bare å vrir meg. Og jo mindre søvn jo værre blir det. Nå er jeg bare veldig sliten , hormonell og tar til tårene fo den minste ting. Har ingen støtte fra familie, faktisk lurer de på hva i alle dager vi skal med en til....slå den. Det er besteforeldrene sine det.... Er det så galt med 3 barn? Vi er vel ikke kaniner av den grunn... Nei, nå er jeg både sliten, sint, skuffet og lei meg ....blæææ... Hehe, da fikk jeg det ut gitt!! Luna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå