Gå til innhold

Lille Lam sparkebukse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en nydelig sparkebukse str 62 i ull fra Lille Lam i gave til lillegutt da han ble født. I dag tok jeg den på for første gang og ser at den er for liten....Ble så lei meg! Hadde selvfølgelig tatt av lappene rett før jeg tok den på han. Dette er en dress til nesten 600 kr som altså aldri har vært brukt. Noen som er interessert i å kjøpe den billig? Her er bilde av en lik dress: http://www.lillelam.no/default.pl?showProduct=20&pageId=8

Send meg i såfall pm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg vet hvordan du har det! Jeg har gjort det samme.. Utrolig kjedelig!! Særlig når det er så søte plagg!

Skrevet

Ja, jeg ble så lei meg altså! Den passer jo på bein og armer, men han er lang i overkroppen så den er for kort der:-( Skulle jo liksom være det fineste plagget han hadde som liten, men det skal sies at han var født stor og fortsatt er stor. Godt jeg fikk en i str 68 også:-)

Skrevet

Min erfaring er at lille lam er veeeldig små i str. har en lik dress i str 86 den er mindre enn den jeg har av name it i str 80! skiller 3 cm i bare i overkroppen å 2 cm på armer og ben :-\ ble også skuffet hadde håpet at den skulle vare vinteren. tviler nesten på at den gjør det selv om hun ikke vokser så mye lengre.

Skrevet

Hei! Så dumt. Jeg har den dressen i str 62 til sønnen min som er 6 mnd. Han er 68 cm lang. Opplever det motsatte av det du sier, nemlig at den er stor i størrelsen. Hvor gammel er din sønn? Kanskje det er forskjell på de, min er brun med knapper. Er interessert i å kjøpe den lyseblå dersom den passer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...