<3 2G <3 Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Hei, var her da jeg gikk med jr, men det er 5år siden, så føler meg på en måte "ny" her, selv om jeg ser at det er flere som var her da som fortsatt er her Jeg har ikke samme nick som sist, da det ikke er noen som skal vite at vi har tenkt å prøve på en til. Vi har litt økonomi som skal ryddes opp i, og helst finne større plass å bo. Dette er to solide grunner til å vente, men lyste på å vente såååå lenge er ikke helt der! Vet dette sikkert er rotete å lese, men lover jeg skal komme til poenget snart Sist brukte 2,5 år på å klare det, det vil jeg ikke skal skje denne gangen også. Da gikk jeg på P-Sprøyta og hadde en ledelse på jobben som jeg ikke trivdes spesielt mye med... Denne gangen går jeg på P-Ringen (som er den beste oppfinnelsen etter sjokolade, spør du meg,) eneste prevensjonen jeg har tålt Og har fast jobb, som jeg trives i, men som kan bli en utfordring pga av kjemikalier.... Redd for fosterskader.. Er ikke bare bare å holde seg unna eller få byttet plass med noen.. Jaja, finner vel ut av dette også. Det blir mye rabling nå, siden dette er noe jeg ikke har så mange å snakke med om dette. ( siden det er hemmelig :/ ) Det jeg egentlig lurer på; er det noen som har prøvd etter å ha brukt Nuva-ring? Tok det lang tid før du ble "stabil"? Lurer på om bekkenplager jeg har nå kan ha noe med ringen å gjøre? Huff, dette ble langt..... Takker til de som gidder å lese alt
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Hei, jeg har ikke prøvd nuva-ring, men ville bare ønske deg velkommen! Høres ut som dere har mye som tilsier at dere egentlig ikke burde fått et barn nå, men det ønsket veier jo mye tyngre enn alle praktiske ting! Alt går skal du se. Jobben må jo tilrettelegges og en baby tar ikke så mye plass.... Babyutstyr kan kjøpes brukt (eller så er det sikkert mye dere har fra før). Gratulerer med avgjørelsen og lykke til! (har du forresten tatt ut ringen eller planlegger du å gjøre det?)
<3 2G <3 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2010 Hei,takk for svar Det ble litt rotete skrevet:/ Vi har økonomien om boks om mindre enn 6mnd, da skal vi kjøpe leilighet. Jobben finner jeg alltid ut av, men tenker endel på det. Har tenk å bruke opp den pakken med ringer jeg har, for så å gå over til kondomer rundt nyttår for å se om det hjelper på bekkenet. Mange tanker i dette hodet til tider.... Lykke til du og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå