prøverigjen:) Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 fant hverken min egen eller den lille sin,,,,, trodde ihvertfall jeg skulle finne min egen,,, ?????noen som ikke finner sin egen puls med doppler`N? skal på ul på tir så er jo ikke sååå lenge å vente men, hadde vært gøy å kunne brukt doppler`n og av og til, men går kanskje senere i svangerskapet;)
Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Din egen skulle du ihvertfall funnet. Du får trøste deg med at selv om du ikke hørte pulsen din så er du i live hehe Nei, fra spøk til alvor, uke 9+3 er veldig tidlig. Jeg hørte vel hjertelyden omtrent da i mitt andre svangerskap, men bare etter ekstremt mye leting. Og så tok det lang tid før jeg hørte den igjen. Det blir lettere og lettere etterhvert. Hvor lette du? Jeg ble overrasket over hvor langt nede jeg fant hjertelyden, like ved trusekanten faktisk. Lykke til
prøverigjen:) Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2010 takk skal du ha bumblebee;) var utolmodig og lette ikke leeenge, lette helt nederst med trusekanten, ved navlen, på sidene + brukte gel. hørte itte noe på full styrke gitt.. hæææææ kanskje je hører dårlig;) lykke til til deg også!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Legen min klarte ikke finne hjertelyden i uke 14 engang.. så det kan ta tid =P
*tybber* Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Hvis det er noen trøst er jeg 11+1, og jeg klarer heller ikke å finne hjertelyden! ( Finner min egen med èn gang da, så vet jo at den virker. Men hvorfor klarer jeg ikke å finne babyen sin? "Alle" andre hører den jo! Leter overalt. Opp mot navlen, helt nederst, på sidene osv..
Vimemor Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Heihei, jeg er innom en tur fra 2. trimester. Jeg har desverre ingen erfaring med AngelSound, selv har jeg BabyWatcher. Jeg var svært ivrig å prøvde å finne den alt i uke 8, uten stort hell. Men i begynnelsen av uke 12 var jeg veldig heldig å fikk høre min lille engels hjerte Jeg var ekstremt tålmodig, og vendte doppleren i utallige retninger. Jeg fant den først når jeg holdt doppleren rett over skambenet, med flaten skrått inn mot magen og vendt nedover mot bena. Jeg lette mye frem og tilbake men fant til slutten hjertelyden litt på min høyreside. Og det var bare på et ørlite område doppleren oppfattet hjertelyden, så jeg måtte holde den ekstremt stille. (Jeg finner hjertelyden på akkurat samme område hver gang, og er når i uke 14.) Dette er jo så absolutt ingen fasit, men det var ihvertfall slik jeg fant den, det er jo alltids verdt et forsøk. Lykke til ihvertfall
2,5barn+1engel Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 jeg har en angelsound.. skulle bruke den i forrige svangerskap, men fant aldri hjertelyden. fant ikke min egen eller.. den funket rett og slett ikke.. så i dette svangerskapet har jeg ikke prøvet den, har heller ikke kjøpt noen ny.. holder meg til å høre hjertet hos lege og jordmor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå