Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Husker du sa at du så mye positivitet på meg for en stund siden.. Er kanskje to mnd siden eller noe.. Mulig litt lengre.. Men jeg har enda ikke blitt gavid! Men denne pp har jeg gått på femar (eggløsningstabletter) OG el-sprøyte.. Da jeg var hos gynecologen forrige fredag sa han at jeg kom til å få eggløsning den søndagen. Hadde innvelding ul.. Jeg satte sprøyta lørdags ettermiddag.. Så både den dagen og dagen etterpå sto vi på som bare det:p Men det jeg syns er veldig rart er at jeg har hatt murringer, stikkinger, ømme brystvorter og små uvell til tider helt siden forrige helg.. Men det er jo kun en uke siden el..? Kan det være en spire som prøver å bli til? Ser du noe? Håper veldig på at du kan svare meg! Fødselsdato: 040788 Samboer: 050585
Gjest Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 hei er litt tidlig å si noe da..du har i såfall lite hcg men får opp nov på deg
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg ble ikke gravid den perioden. Så er igang med ny pp nå Får håpe det klaffer snart:( Hva er det du får opp i nov. da? Graviditet? Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå