Gå til innhold

Bløding etter å hatt sex?? Noen som har opplevd??

Anbefalte innlegg

Har hatt to små blødninger så langt i svangerskapet, er nå 8+3.Har kunn hatt sex en gang etter jeg ble gravid fordi jeg ikke har hatt lyst fordi jeg er redd for å miste pga de småblødningene jeg har hatt.

Var på andre UL på torsdag å alt så fint ut, den lille vokste å hjerte slo fint. Så jeg tenkte at jeg nå kunne slippe ned skuldrene litt igjen å kose litt med mannen min. Men etter samleie hadde jeg en blødningen med slim og blod. Ikke slik som jeg har hatt tidligere (da bare rosa utflod) skuldrene ble igjen stive og bekymringene igjen på topp... Har ikke hatt vondt i det hele tatt. Blødningen var rett etter avsluttet samleie og bare spor i dag!....

Noen med erfaring???? Vær så snill å dele noen med meg! Føler meg som en hysterisk kjerring.... Huff,sukk....

Fortsetter under...

Hei.

Da jeg gikk gravid med mitt første barn opplevde jeg det samme som deg. Blødde en hel dag, men ikke store mengder. Dette fikk jeg beskjed om at kunne skje, men ikke var farlig. Tror nok du kan senke skuldrene og slappe av. Nurket i magen har det nok bra!:)

du har nok fått blødningen av sex'en ja. Jeg har slitt med blødninger i to av mine svangerskap. De sier det er vanlig å få blødning ved sex når man er gravid, men at man ikke kan miste barnet som følger av det;)

hørtes ut som en uskyldig blødning du hadde

Jeg har hatt masse blødninger uten sex eller noe som helst. Gyn sa at han ville råde oss "til å holde oss fra hverandre" nå. Ikke fordi sex var farlig, men fordi en så lett kunne begynne å blø, og da ville jeg bare få enda mer å være nervøs for.

Det var ikke ment som et generelt råd, men ville bare få frem at det tydeligvis ikke er uvanlig å blø etter sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...