Gå til innhold

Er frustrert...hvorfor er det slik at man får forskjellig svar fra en gang til en annen; hva endrer seg?

Anbefalte innlegg

Er blitt spådd et par ganger her på forumet, og fått ulike svar. Jeg er klar over at man skal ta alt med en klype salt, men det er jo litt frustrerende at svar fra de ulike som spår spriker såpass. Hva er det som endrer seg fra en gang til en annen man blir spådd? Hvis man er spådd å bli gravid da el da, feks, og det ikke inntreffer, og så blir spådd å bli gravid på et helt annet tidspunkt; hvorfor er det slik? Jeg mener, selv om det å bli spådd ikke er noe som er 110% sikkert, så gir det jo et lite håp, om at kanskje noe kan skje da eller da? Og så hvis det ikke skjer, og en annen som spår, sier at det skal skje på et helt annet tidspunkt?

Jeg mener ikke å kritisere noen, er bare litt lei meg og frustrert.

Fortsetter under...

Hei. Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på dette. Det med spådom er jo liksom det da, en spådom - et mulig utfall. Det mest sannsynlige utfallet slik ting ser ut utfra slik situasjonen er i dag. Jeg kan spå at noen kan bli gravide i desember, men velger denne personen å slutte å ha sex f.eks så skjer jo naturlig nok ikke det. Fortsetter personen i samme spor som før så hender det at jeg har rett. Men det er litt rart dette med å spå, iallefall jeg personlig kan bomme, men med andre igjen, ha nesten skremmende mye rett. Tror det handler litt om hvor godt man greier å "lese" en person, enkelte personer så bare kommer alt kjempegreit, andre kjenner jeg med en gang at jeg blir mer usikre på og da sier jeg ofte det gså. Er jeg usikker så bommer jeg i blant kanskje på et par måneder f.eks fordi det er vanskelig med tidsperspektiv særlig når det gjelder tarotkort som er det jeg bruker. Andre gjør jo andre ting så det får de svare for. Jeg har også merket at jeg kan få opp forskjellige tidspunkt på en og samme person, gjerne når det har gått noe tid, hvorfor dette er vet jeg ikke helt, kanskje har ting forandret seg? Kanskje er kjæresten til personen klar for å starte prøvingen tidligere enn han først sa, omstendigheter spiller en rolle. Kanskje "ser" jeg personen mye bedre en dag enn en annen (handler om min form også) Skjønner jo kjempegodt at det er frustrerende for en som prøver å bli gravid og som venter og venter å få forskjellige svar og også å få "feile spådommer". Tror det er viktig å huske på at man ikke tar dette ALT FOR seriøst også, og heller tenker omvendt at det er gøy hvis det treffer, men ikke helt ødeleggende hvis det ble bom. Jeg ønsker sterkt å bli gravid selv og vet hvordan det føles å få forskjellige svar, og håpet øker jo når noen tror den og den måneden, men jeg prøver likevel å huske på at det kan være rett, det kan være feil, tiden vil vise.

Dette ble litt mye, men følte bare at jeg ville komme med MINE tanker rundt noe av dette. Selv er jeg veldig ydmyk og sier overhodet ikke at jeg alltid tar rett, men det er utrolig gøy når det treffer og jeg virkelig føler at jeg har sett personen godt. Håper du snart blir gravid Anonym :) Klem fra meg.

Kjære Zassy! Takk for at du ville dele dine tanker rundt dette med spå! Var bare veldig lei meg akkurat da jeg skrev innlegget! Og som sagt, så mente jeg absolutt ikke å kritisere noen, for det er det ikke noe grunnlag for! Ønsker som deg sterkt å bli gravid, men til syvende og sist skjer det når det er meninga at det skal skje, hvis jeg kan si det slik?

Jeg ønsker veldig for deg, Zassy, at du vil få til å bli gravid så snart som mulig!!! Klem fra meg også, og hjertelig til lykke:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...