Uro4 Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 her skal snuppa få pakkekalender.... Storesøster har fått pakkekalender fra julen etter hun fylte 1 år... Så nå er det lillesøster sin tur også. (t.o.m jeg får pakkekalender....av mamman min ..hihi...) Lillesøster skal få dyr omtrent hver dag + litt rosinesker en gang i blandt. Så en enkel og grei kalender
Lykke2009 Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Åjada... Snuppa mi og jeg delte (pakke)kalender i fjor fra min mamma Hadde superkoselige morgener på badet hvor vi åpnet en pakke hver dag! Har lyst å ordne en til selv også kjenner jeg :) Jul er bare gleeeeeede
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Her sitter jeg å broderer julekalender til å henge pakker i for harde livet for dagen. Så her blir en liten pakke hver dag til lillemann:)
rima Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Selvsagt I fjor fikk han også, men det var vel bare annenhver dag. I år skjønner han mer og i år henger det 48 pakker på kalenderen. Svigermor har sydd en nydelig kalender i lappeteknikk til dem. Tenkte kjøpe duplo og gi litt hver dag. Også blir det votter, vaskekluter, plastikkfat og kopp. Og sikkert mer som jeg ikke har funnet på enda...
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Ja tassen skal få. Mamman min syr kalender til han. Blir så fin. Men tror nok hun har planer om å kjøpe inn til han(så får se om det holder i år eller om jeg også kjøper til han)
knerten09+ knerteline11 Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er kjempeglad i pakkekalender. Men tenkte å vente litt med det her i hus til han skjønner mer av opplegget.
Susmumrikk Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Det blir pakkekalender her i huset også, med duploklosser etc. Så koselig å starte opp en tradisjon med han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå