Noah 08. Skrevet 17. oktober 2010 #26 Skrevet 17. oktober 2010 Har også IKM i morgen...ingen antydning til tr enda... Spent!!
Maibaby:) Skrevet 17. oktober 2010 #27 Skrevet 17. oktober 2010 åååh hvordan skal jeg klare å holde ut denne uken.... sitter å kjenner etter på alt mulig!!! er så redd for at jeg skal gire meg opp for å så bli skuffet, men klarer liksom ikke la vær!!! fikk vite at nå er bestevenninna mi også gravid, hadde vært så utrolig kjekt om spiren satt nå!!!!! tenkte å teste på onsdag, har ikm på fredag da.....
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 18. oktober 2010 #28 Skrevet 18. oktober 2010 IKM er ikke før søndag 24. oktober her. Symptomene uteblir, men har bevisst ikke kjent så nøye etter denne gangen heller. Er i 3. pp og har bestemt meg for og være så avslappet jeg bare klarer denne gangen. Noe som faktisk har fungert:) Er streng mot meg selv og har kun 1(!) billigtest liggende som skal få lov til og vente helt til etter(!!!) IKM.. håper jeg klarer og stå i mot;) Hvordan er det med dere? Klarer dere vente eller er det tidligtesting? Forøvrig kjenner jeg litt ømme brystvorter og oppblåst mage, men mistenker dette er rene PMS-ting da jeg har hatt dette i 1. og 2. pp også Begynner og kjenne kroppen min og syklus mye bedre nå, noe jeg syns er kjempedeilig:) Ønsker alle maaasse lykke til og krysser fingre for en haug med positive tester iløpet av uka!
Ultra Skrevet 18. oktober 2010 #29 Skrevet 18. oktober 2010 Noen som har testet enda? Jeg testet blank i går kveld, klarte ikke vente.. Må vel bare smøre meg med tålmodighet. Har så veldig lyst til å være gravid. Noen som kommer til å teste før ikm? Lykke til alle sammen <3
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 18. oktober 2010 #30 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg testet på lørdagen. Da fikk jeg denne: (Bilde) http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/572117/offset/1 men så klaaarte jeg ikke å holde meg så jeg tok en til idag morres.. Den var blendahvit! :,(((
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 18. oktober 2010 #31 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har hatt vondt i brystene i flere dager, så tok en test i går, og jeg aner en liten rosa skygge. Men jeg tør ikke tro det før jeg har en sterk strek....Men det kan spøke for at det er noe på gang her. Har IKM torsdag 21.10, så jeg får vente noen dager til før jeg tør å juble
Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #32 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg spottet rosa hele forrige uke, så å si... Har også vært utrolig tørst og trøtt. Men det er vell alle "symptomene" jeg har hatt. Føler jeg begynner å miste litt motet!! Har IKM idag, så jeg hadde jo testen klar på nattbordet nesten da jeg våkna. Negativ ( men tanta har ikke dukket opp ennå, takk og pris!
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 18. oktober 2010 #33 Skrevet 18. oktober 2010 Er det ingen som har testet svakt positivt først for så å teste negativt to dager etterpå? :s Selv om det er ei uke til jeg egentlig skal teste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå