Gå til innhold

IKM UKE 42. Hvordan....

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det med "symtomene" ? Noen som har noe? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt jeg... Hadde noe som kunne ligne en festeblødning kanskje på tirsdag, også er jeg veldig trett og sliten (kanskje fordi det har vært en hektisk uke?). Dessuten lite tolmodig med de søte små :( Men ellers føles kroppen lite gravid må jeg innrømme...

Skrevet

Har noen mensmurringer. Synes jeg har hatt de lenge nå, venter mens på tirsdag. Men kan hende jeg går og knyter meg, slik at jeg framprovoserer det? hm, ikke godt å si..

Skrevet

Huff.. Bare meg som har skikkelige mensmurringer, litt uvell til tider, stikkinger i magen, treg mage, veeldig vonde brystvorter osvosv?

Skjønner ingenting jeg.. kan dette være en "bivirkning" av el-sprøyta kanskje??

Skrevet

Vi var litt uforsiktige en gang, så vi prøvde ikke egentlig denne måneden, vi som skulle vente til desember med å prøve. Men er det en spire der, så er det jo ikke akkurat en tragedie! :-)

Skrevet

Jeg TROR jeg er gravid:) Men for lite hcg til at det slår ut enda uansett.

Har IKM på fredag. Jeg har hatt murringer både i korsryggen og livmora siste 4-5 dager. Litt stikkinger i symfysebeinet og i puppene. Kjennes litt ut som jeg har en "stein" i livmora. Jeg er oppblåst, treg i magen og tett i nesen. I tillegg er jeg blitt litt mer ustabil i humøret faktisk.

Jeg høres vel ut som en symptomjeger???:)) Hehe..Men det er såpass tydelig da, at vil tro det er mer enn som så.

Er livredd for at dette er bare tull da..at jeg ikke er gravid likevel. Men nå har jeg gått gravid to ganger før, så jeg vet hvordan det kjennes ut. Er bare det at man kan jo få slike symptomer utenom svangerskap også..

Skrevet

Jeg har en følelse av å være gravid.. men det kan jo like gjerne være innbildning..

Det er definitivt noe som skjer i livmora. Men kan jo være at ting bare er annerledes siden jeg har tatt ut spiral... Men har liksom en følelse av å være gravid.. vet ikke jeg.. øm i puppene og tett i nesa.. ellers som normalt.. Er nok "dette noe" i livmora som gir meg inntrykk av at det er noe.. men er jo enten 6 eller 9 dager igjen til IKM (Grunnet nylig fjernet spiral er jeg ikke sikker på om det var blødningene lørdagen eller tirsdagen jeg skal regne som mens)..

Det har vært en del "stikking"/ "verk" i høyre side i livmor... nå er det mest i midten.. ¨

Blir spennende.. er ikke noe sånt bråhast, og mye kan skje, men vi får se..

Skrevet

Jeg titter bare innom fra "snart klar" og leser her av og til.. slutta på p-pilla 16 sept. så er usikker på el,ikm osv. men var litt uforsiktig rundt 1 okt. ( skulle egentlig vente til nov/des. me prøvinga:p) da tror jeg jeg hadde el like etterpå... å etter pille syklusen er ikm på mandag 20.10.. så er veeeldig spent på om mensen kommer til uka....

Har dog kjent endel mensmurringer å stikkinger i magen/underlivet,men husker ikke symptomene fra sist svangerskap,så får bare vente å se.. :)

Tenker å teste på torsdag om ikke tr kommer...

Skrevet

Har egentlig lyst til å svi av en test allerede, holder nesten ikke ut denne spenningen. Har en test liggende ute på badet som lokker på meg, he he. Forrige gang fikk jeg positiv test 4 dager før ikm, så sjansene er jo der!

Skrevet

Du er ikke alene om det!!! Kommer nok til å ta en test i morgentidlig her :) Spennende......

Skrevet

Jeg brente av en test imorres.. klarte ikke holde meg! :s Den var blendahvit selvfølgelig..:,(

Skrevet

Skal nok klare å holde meg til jeg er sikker på at tanta ikke dukker opp. Men blir en nervepirrende stund..

Skrevet

Ingen konkrete symptomer her i gården:-( Så utrolig irriterende, er i så god form som jeg kan bli i....

Kjenner at om det ikke klaffer denne gangen skal jeg ikke stresse slik som nå i neste pp. Holder jo mildt sagt på å bli sprø. Tenker på baby ca 90% av dagen og drømmer om natten...

Føles nesten som om jeg har vært gravid en evighet allerede:-(, og så er det ikke sikkert at jeg er gravid en gang *sukk*

Skrevet

Greier nok fint å holde meg til etter forventet ikm her,er jo veldig usikker i å med at vi ikke prøvde masse.. testa ikke før 10 dager over ikm sist,var ikke planlagt.. så nå er det enda mer spennende da ;-) Har fortsatt litt rare mensmurringer...men tror egentlig jeg lurer meg selv.. :P

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Det var det med symtomer ja.. Synes ikke jeg gjør noe annet en å lure og tenke på det gitt... Men denne pp har jeg hatt få i forhold til forrige mnd hvor jeg var sikker på at jeg var gravid. Så kanskje jeg er det nå. Håper det da... Bare 3 dager til ikm, men vil vente med å teste. Har 3 tester liggende. Veldig fristende..

Skrevet

Å mener seff forventet IKM mandag 18.10....altså i morgen ;-)

Skrevet

Hadde definitivt tolket det som 2 streker!! Min første strek sist jeg ble gravid var mye svakere enn din! Jeg testet nå for noen dager siden, ca 1 uke før IKM, da kunne jeg så vidt skimte noe der, skal ta ny test i morgen!! Gleder meg!!

Men du er helt sikkert gravid!!!

Skrevet

Ingen ting her som jeg vil tolke som symptomer...

Får vente til fredag og se om mensen kommer eller ei.

Skrevet

IKM på onsdag her. Prøvde å teste i dag tidlig, negativ. Men har hatt sterke mensmurringer siden fredag, gått med bind fordi jeg har vært sikker på at den kom.... Noe den ikke gjorde. I tillegg har jeg hatt stikkende følelser i eggstokkene, tiltider litt kvalm, en uforklarlig "sommerfugl" aktig følelse i underlivet (hadde den ved forrige graviditet også), hodepine til tider og dager jeg kunne sovet hele tiden. MEN så er spørsmålet: er det bare kroppen som reagerer på ØNSKE om at det skal være noe der?!!! (I tillegg har jeg hvit utflod, ikke helt flytende)

Hva tror dere? Går vel snart på veggen her, jeg!!

Men det er lov å håpe enda :)))

Lykke til med testing framover

Skrevet

Forrige måned følte jeg ting hele tiden. Nå kjenner jeg ikke annet enn bitte litt tak i magen og tett nese. Virker jo nesten ikke som det skal komme noen tr med det første, egentlig ikm på tirsdag men er vel tilbake til ustabile sykluser igjen.. Hadde el med slim for 13 dager siden men på torsdag og fredag var det slim igjen. Skjønner ikke noe jeg :-S he he. Vi får bare se. Tok en blendahvit test i går men det regnet jeg egentlig med å he he, for tidlig liksom

Skrevet

Jeg er på dag 25 i syklusen i dag, og 10 DPO. Tok en test i dag og jeg lurer på om jeg kan ane en aldri så liten svaaaak skygge??? Tok den ikke på morgenurinen, så jeg får ta en ny i morgen for å se. Hadde vært utrolig for vi jobbet ikke akkurat for saken denne måneden. Håper mange av oss blir gravide nå! Jeg har IKM 21. oktober.

Skrevet

Jeg er på dag 26 i syklusen i dag, og 10 DPO. Tok en test i dag og jeg lurer på om jeg kan ane en aldri så liten svaaaak skygge??? Tok den ikke på morgenurinen, så jeg får ta en ny i morgen for å se. Hadde vært utrolig for vi jobbet ikke akkurat for saken denne måneden. Håper mange av oss blir gravide nå! Jeg har IKM 21. oktober.

Skrevet

Hm, synes jeg begynner å ane litt farge på papiret, så aner at tanta er i emning. Ikke at det gjør noe, da vi ikke egentlig er prøvere før i desember. Hadde lyst til å gå ned 5 kg mer før vi prøver igjen, men vi får nå se da.

Skrevet

HUFF!! Har ikm i morgen 18. okt, men her kommer det litt rosa papiret.. Sukk.. Regner med at håpet er ute for denne pp, og skal fra i morgen av synes at det er ok. I dag er jeg litt lei meg, men det klaffer sikkert neste måned. Lykke til dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...