mamman til 2 godjenter:) Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 har terrmin 20.10, men natt til den 11.10 begynte det med små rier, noe jeg trudde bare var gass i magen, sov av og på hele natta. hadde kontroll time hos jordmor mandag 11 og nevnte dette her og hun kjente på magen min og dette var visst rier. hun ønsket å høre på hjertelyden når jeg hadde rier og det viste seg at den kom langt under 100 og brukte lang tid på å komme opp igjen når riene var ferdige. hun konfererte med ahus og vi skulle inn for å ta ctg. kom inn kl 1200 og ble lagt på ctg, da var hjertelyden til babyen oppi 180 og sank langt ned når jeg hadde rier. de valgte å ta vannet mitt for å se om det hadde effekt på riene, men det åpnet seg ikke mere og riene ble ikke sterkere. rundt kl 14 fikk jeg valget mellom å ta ks med en gang, eller å bli satt på drypp for å se om det hjalp, men da kunne det ende i katastrofesnitt. valget var enkelt og jeg valgte ks med en gang, kl 1425 ble lille Ida født, hun veide 2630 gr, 48 cm lang og h.o. 33. veldig lik sin storesøster:) tirsdagen så fikk jeg en forferdelig hodepine, holdt på i 3 dager, viste seg å være spinalhodepine som jeg har fått etter spinalbedøvelsen, er det værste jeg har vært med på, plus at blodtrykket mitt ble veldig høyt, så nå går jeg på blodtrykksmedisiner, men er endelig hjemme igjen så da er det bare å begynne livet som 2 barns mamma:)
cadence Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Gratulerer med Ida:) Håper formen din er bedre nå, og at dere koser dere sammen hele familien:)
lesøk Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 gratulerer så mye med gulljente!så flink jordmor du hadde,som reagerte med en gang!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Gratulerer med prinsessen... Lykke til videre
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2010 takk for gratulasjonene:) ja, veldig flink jordmor der altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå