Gå til innhold

Hvor lenge "er maten i melka"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita frøken som reagerer på sjokolade. Etter 3mnd uten har jeg nå skikkelig abstinenser her mannen sitter å koser seg med melkesjokolade med kvikk lunsj. Noen som vet hvordan det fungerer med matvarer og overgang i morsmelk? Leste at alkoholen er i melk så lenge den er i blodet, fungerer det på samme måte med matvarer eller setter de seg i melken og ikke blir borte før melka er tømt? Snuppa er i seng og jeg lurer derfor på om hvis jeg tar et par biter nå (ja skal virkelig prøve å begrense meg) er det ute av systemet til amming i 2 -3 tiden i natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her reagerer lillegutt på løk. jeg kan spise det etter at han har lagt seg for kvelden (ca kl 20) for det går såpass mange timer mellom. men jeg kan jo ikke garantere at det funker for deg =) men det går an å prøve da! prøv med et par tre biter i begynnelsen

Skrevet

Nå finnes det vel faktisk ingen håndfaste, vitenskapelige bevis for at mat i det hele tatt går over i melken- så ta deg noen gode biter sjokkis i kveld du, med god samvittiget, for jeg tør vedde ganske mye på at det vil nok gå heeelt fint =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...