Gå til innhold

Noen som har gått på nuvaring p-ring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor lang tid det har gått før dere fikk EL etter å ha tatt ut ringen og evt om syklusen ble normal med en gang. Tok selv ut ringen for snart 4 uker siden og har ikke fått påvist EL ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk helt riktig syklus med en gang....

Sikker på at du ikke har misset EL da?

Skrevet

Dette lurer jeg og på, skal ta ut ring om noen mnder så er veldig spent på dette...

Jeg har rimelig sikre tegn på når jeg har EL nå, men spent på hvordan dette blir etterpå...

Håper flere svarer.

Lykke til :D

Skrevet

Hei

Jeg slutta på p-ring i fjor sommer, og da tok det 6 mnd før jeg fikk TR igjen. Tviler på at jeg hadde EL heller fordi nå merker jeg veldig godt når jeg har det. Legen min sa at dette var helt normalt etter flere års bruk av p-ring/p-piller osv.

Beg. på igjen i feb i år, og slutta igjen i mai, og da kom TR med èn gang, og syklusene var ganske stabile med EL etc fram til Juli. Nå har jeg ikke hatt verken EL eller TR siden juli. og er henvist til Gyn.

Så det er nok med p-ring som med p-piller o.l veldig individuelt hvor raskt kroppen er tilbake til normalen igjen.

Lykke til! Krysser fingra for at dere alle har en liten spire i magen snart! :)

Skrevet

Tusen takk for godt svar :D Lykke til du og :D

Skrevet

Nuvaringen hindrer jo eggløsning så er rart om du klarer å merke EL nå, mens du bruker den?

Jeg gikk på den og gikk rett inn i normal 27 dagers syklus. Nuvaring gir ut en ganske liten dose hormoner, så den skal i teorien ikke rote til syklusen like mye som mange andre prevensjonsmidler.

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Jeg tenker også at det er lite hormoner i nuvaring og at det derfor ikke bør ta så lang tid og komme i gjenge igjen, men det er sikkert individuelt. Etter jeg sluttet på p-pillen for mange år siden tok det nesten et år før jeg fikk EL tror jeg. Håper det ikke tar så lang tid denne gangen. Skal prøve på en 3.de baby nå og ektemannen vimser litt med besluttsomheten sin så håper jeg lykkes før han ombestemmer seg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...