aprilprinsesse2011 Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Er d bare meg eller er d flere som er kalde inn til beinet liksom?? Tar lang tid å få tint seg opp, når en først er blitt kald. Sitter her under pleddet, med tjukke sokker, og fyr i ovnen (har fyrt siden kl 13-14 idag) og er iskald på beina. Har vært iskald på beina i noen timer, og spesielt etter at eg våknet opp fra en liten power-nap. Satt oxo da under pledd.
snupp86♥ Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 hehe... du er ikke alene... sitter her under pleddet selv med tjukke tøfler på meg... likevel så fryser jeg.... har også skrudd opp varmen på ovnene vi har rundt i huset... men det virker ikke som om det blir noe bedre... hehe
Håpefull77 Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 du er ikke alene nei. Mannen står opp før meg i helgene og fyrer før jeg klarer å stå opp. Før han drar på jobb fyrer han opp så det er varmt til jeg våkner. Vi har ganske nytt hus med varmekabler i hele 1 etg. Så bor ikke i et kaldt trekkfult hus. Har på meg mye klær. Og kler meg generelt mye mer enn jeg pleier ut i fra temperaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå