♥ Smurfen ♥ Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Tenkte det var bare å lage en klubb jeg Synes det høres spennede ut =) Hvor kommer dere fra da jenter? jeg kommer fra Bergen og har termin 20 juni
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Ringerike her, og jeg har termin 7. juni. Dette er nr 2, kjenner det er mer slitsomt å være gravid når man har en ettåring i full fres i heimen. Gleder meg til kvalmen er borte.
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg bor på Lørenskog og har termin 25 juni. Nr 2 for her også, førstemann er straks 2. Han, og kvalmebølger, holder meg i ånde dagen lang. Og slik blir det vel en stund fremover.... :-)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 16. oktober 2010 #5 Skrevet 16. oktober 2010 Hei-hei! Bor i Valencia og har termin 6.juni. Og det bursdagen min! Venter mitt foerste barn og er vannvittig spent!!!
Bella med baby i magen Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Hei jenter! Først og fremst, gratulerer til dere alle:-) Jeg bor i Oslo, venter mitt første barn og er KJEMPESPENT! Vi gleder oss stoort over nyheten<3 Syns alle har så oversikt over termindato her inne.. Jeg vet ikke nøyaktig når jeg skal ha, for jeg vet ikke helt når barnet ble unnfanget. Jeg har nemlig hatt så mye spotblødninger siste månedene, at jeg ikke kan si for sikkert når jeg hadde ordentlig menstruasjon sist.. Og heller ikke når jeg skulle hatt eggløsning. Etter jeg slutta på minipillen har nemlig kroppen min blitt helt forvirra.. Men på testen jeg tok tirsdag så stod det at jeg var 2-3 uker på vei. Betyr dette mine uker, eller fosterets uker? Legen mente jeg skulle ha termin i juni. Som dere skjønner er alt dette veldig nytt for meg. hehe. Har mange spørsmål og tanker, så er godt å kunne dele disse med andre.
Håpefull38 Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Tips: På venstre siden i det oransje rett feltet rett ovenfor her står det "Terminklubber." Der ligger det egne klubber for hver mnd. Så slipper du å lage egen klubb her inne på 1. trimester.
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg synes det høres arti ut med en juniklubb ja Artig å få dele litt me andre å høre hva andre har å dele!! Jeg er litt usikker på når jeg skal ha, men regner med i juni en gang!! skal til legen om to uker, håper hun finner ut litt mer da!! Gratulerer til dere alle!! dette blir spennende! jeg håper vi kan følge hverandre igjennom hele svangerskapet:) Trøndelag her da
bradley 38 år Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Hei Oslo her,har termin etter mine utregninger ca 20 juni :-) Dette er mitt andre gull...
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg venter mitt 5 barn og bor i Tunisia Termin 26 juni
Hormonella <3 Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 2011 kanskje Bor under midten av norgeskartet, har 5 barn, så dette blir 6. (om ikke det er 2 ) kjeder meg mer enn det 5 barn tilsier, meeen jeg er en SÅ god mor Ehhhh, jeg er ikke spennende i det hele tatt... hehe... faktisk litt kjedelig. Men er mye alene, for mannen jobber jorda rundt ca hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå