Gå til innhold

Har hentet Rimis 0-6mnd pakken:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Tåteflasken" (hentelappen) fra Rimi kom i posten igår,og har nå hentet pakken:)

Og ble sååå fornøyd! MYE bedre enn Apotek1 sin BabyBox som mest virket som "vi kaster oppi det og det og det.."

Gledelig overrasket deLux:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den hentelappen selv igår, men ikke hentet enda. Nå ble jeg nysjerrig på hva som er i den :)

Skrevet

Innholdet:

En rosa toalettmappe med ammeinnlegg, zinksalve,baby olje og en badeolje og en liten bok om pleie av den lille

En blå toalettmappe med våtservietter, ammeinnlegg og babyolje, samt brosjyre om babymassasje

En smokk

Flere våtservietter

En badebleie

To bleier (newborn)

Engangsunderlag

Og prøver av noen tannkremer for store og små, samt shampo og tøymykner.

Skrevet

Oi ! Dette hørtes jo veldig bra ut :-) Fikk hentelappen i posten i dag å tenkte meg ned på mandag å hente den! :-D

Skrevet

Æsj... finner ikke igjen tåteflaskelappen min etter vi flyttet jeg :(

Skrevet

Ring de, så får du sikker en ny lapp! Var fornøyd med pakka, men fikk mere i apotekets pakke jeg altså!

Skrevet

Joda, det var mye mer kremtuber av diverse slag i apotekets pakke, men syntes lite om dem... Datteren min på 10 år syntes det var kjempestas å "overta" mange av kremtubene derfra (for mye parfymelukt i flere av dem til at jeg orket å prøve de, og kommer derfor ikke til å bruke de på babyen).

Skrevet

jeg fikk:

natusan blå toalettmappe, med våtservietter, ammeinnlegg og babyolje+ brosjyren om babymasasje..

en blå smokk, dumt siden vi venter jente..

våtservietter av forsjellige merker

en badebleie

engangsunderlag

en tannkremprøve, og vaskepulver prøve...

to bleier..

sømmebleie

natusan fukighetskrem, og intimsåpe...

lanohåndkle

men ingen rosa toalettmappe med det innholdet du nevnte:(

mest forsøyd med apotekets jeg faktisk, og så lindex sin:)

Skrevet

får man pakke fra lindex.hvordan bestiller vi den da?

Skrevet

Det er vel et samarbeid mellom Lindex og Libero? Jeg måtte iallafall hente min pakke fra "Liberoklubben" på Lindex. Den var veldig bra også! :) Apotek1 sin syns jeg også var veldig bra... Gleder meg til Rimi-pakken nå! :)

Jeg venter også spent på babypakke fra Weleda som du kan bestille her:

http://no.weleda.se/weleda-baby

Har også meldt meg inn i Go´boken. Deres velkomstpakke var helt fantastisk og måtte kun betale 49,- i porto! Anbefales...! :)

Skrevet

jeg ble så skuffet over rimipakka jeg...

Den vi fikk for 2 år siden til storesøster var så utrolig bra! så når jeg åpnet den nå på fredag så trodde jeg faktisk noen hadde tatt ut ting fra den!

husker ikke alt fra forrige gang, men da var det avent flaske, 2 smokker, bind, Masse bleier, og alle de prøveproduktene, nå var det en smokk, og 2 bleier, ved siden av prøveproduktene...

litt forskjell kan du si!

men men... man kan vel ikke kreve så mye når det er gratis :o)

Skrevet

Hvordan får dere den hentelappen fra Rimi da???

Skrevet

Dette er ting vi får gratis da jenter....så hvorfor så skuffet.....og synes innholdet er så dårlig......

Skrevet

Enig med Catias :) Jeg synes pakkene er supre, jeg!

Skrevet

Den fra Weleda er ikke noe pakke, bare sånn at dere ikke blir skuffet. Det er en liten eske m 3 små tuber, det er en pakke m prøver. Får plass i jakkelomma, så noe stor pakke er det ikke altså:-D

Men er kjekt m alle pakker man kan få, for man bruker jo nok peenger på utstyr til disse små.

Kos dere m pakker, babyer og kommende babyer:-D

Skrevet

hvor langt på vei er du?

Har ikke fått i posten enda noe hentegreier, har 50dager igjen imorgen :)

Skrevet

Har 22 dager igjen, og har ikke fått noen hentelapp enda.....

Skrevet

Fikk hentelappen på fredag, da hadde jeg 17 dager til termin. Så den kommer nok snart:)

Skrevet

Hvor langt må man være på vei når man får hentelappen??

Skrevet

tydeligvis forskjellig fra den ene til den andre, ser jeg! =)

Skrevet

Hei!

Hvordan får man tak i alle disse gratispakkene? Har aldri hørt om dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...