Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 I oppskriften på after eight kaka står det 1 dl maizena. Er dette maizenastivelse eller er det noe annet?
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Tipper det er maizienna mel. Stivelse er vel ikke helt det samme?
Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg blir ikke klok på dette. Det står bare maizena, og når jeg googler så ser det ut som maizenastivelse er det samme som maizenamel. Men jeg trodde det var to forskjellige ting.. Kaka ble iallefall flat, så det er mulig det ble litt bom ja.. hehe
Frk Marge Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Finnes det flere ting som heter maizena da? trodde det bare var et slag jeg :S Altså maizenamel er jo stivelse siden mel består av stivelse... Potetmel er det samme som potetstivelse... Mener jeg...
Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2010 Tror du har rett Frk Marge, nå har jeg googlet masse og finner egentlig bare at maizenamel og maizenastivelse er det samme Takker og bukker for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå