sthans Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Trenger trøyer og strømpebukser til jenta på fem + strømpebukser og bodyer til babygutten. Enten Janus eller andre gode merker ( skal ikke kjøpe nøstebarn). takker for tips :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Liker veldig godt Name-it ullklær. Tynne gode plagg som varmer. Fine mønstre. Har bodyer og strømpebukser. Vet ikke om de har på nettbutikken, men i butikk ihvertfall.
Gjest Kira06 Skrevet 16. oktober 2010 #3 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har faktisk kjøpt endel ullklær fra Sparkjøp katalogen, tror serien heter Tom og Trine eller noe. Kjempe fornøyd med kvaliteten, og halve prisen av Nøstebarn.
bitthen Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Kjøpte fra Spar- Kjøp, fornøyd med Tom og Trine jeg og. Men de til 119,- er mye tykkere enn de til 99,- Kjøpte også rimelig Janus i Spar kjøp, men syntes Tom og Trines merinoull var vel så myk. Kjempegod PS: Kikker en del på Finn og kjøper litt brukt. Ser at Nøstebarn sine bodyer har en stor svakhet, trykknappene løsner - dette har jeg sett på flere annonser. Kanskje litt oppskrytt??
sthans Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2010 Takk for tips :-) Enig i at nøstebarn er litt oppskrytt. Mye pent, men ikke alltid slitesterkt. Og med små barn er jo det litt av poenget. Pris er jo også et poeng - gullet mitt gulper så mye at det ville jo kostet en månedslønn å holde ham ren i bodyer fra nøstebarn ... :-)
Ellie78 og lille Mini Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kom tilfeldigvis over Janus klær på mobelkjelleren.no ! Vaffal en del billigere enn på Barnas Hus, tenkte jeg skulle hamstre litt
bitthen Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 Vaffal, hihi Alle vet jo det heter Veffal, daah!!
Ellie78 og lille Mini Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 hahaha, ikke her hvor jeg bor VAFFAL!!
Willy Wonka Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Krabaten.no Dette er janus-ull. Mange av plaggene der er billigere enn på f.eks Barnas Hus. Jeg har kjøpt masse ull derfra både i fjor og nå i høst.
smelia Skrevet 17. oktober 2010 #10 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har bestilt Joha fra danske nettbutikker, blant annet tinyzone.dk. Liker veldig godt passformen til Joha da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå