Åse❣ Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 my kred til dere som har vært igjennom mange mange pp. 1. pp var grusom, dette tar så utrolig på. Man går og tenker føler og stresser (selv om vi ikke skal det) hele tiden. el neste uke, vi er klare for 2. pp
prøvende Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Masse lykke til! Kan trøste deg med at forventningene roer seg litt etter hvert som tiden går uten noe positivt resultat, man får igjen litt mere bakkekontakten! Men selvfølgelig må vi jo krysse fingrene for at dere får det til ganske raskt! God helg:)
Åse❣ Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2010 håper denne perioden ikke blir like ille som forrige, alle de symtomene som kom men som ikke var noe. Skal prøve så godt jeg kan å ikke stresse så mye Tusen takk og masse god helg til deg og
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Lykke til Åse. Jeg skjønner godt hva du mener. Vi har en fra før som nå er 1 år og hun satt på første forsøk, mens vi nå er inne i 4 pp med nr 2. Jeg antok jo at det kanskje kom til å ta litt tid, men det er likevel temmlig stressende!
Åse❣ Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2010 Tusen takk Hjelper godt å ha en kjæreste som gjør alt han kan for at jeg ikke skal tenke for mye og prøve å slappe av. Det hjelper i hvertfall litt å ha noen å snakke med når man stresser som mest, da kverner man ikke tankene sååååå mye. Blir litt motløs når jeg ser 10. pp, og ei god venninne gikk opp til 17! Men er vel kanskje oxo det som hjelper, få fokuset bort fra det å bli gravid men heller tenke at det ikke går... huff huff Lykke til, håper det klaffer for dere snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå