Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

33 + 3 i dag, og har litt sånn angst...eller ikke angst., klarer bare ikke helt forklare det.

Skal prøve:

Har hele tiden følt at jeg kommer til å føde før tiden 1.gangs fødende), samtidig som JM sier at jeg har kynnere ofte, men det har jeg ikke helt troen på. Men de siste to nettene har jeg hatt mer og mer vondt i ryggen, og i natt, hadde jeg vondt helt nede på sidene i ryggen. Dette betyr sikkert ingentingen! Men greien er: Jeg er ikke klar, jeg blir stressa av det.

Vi skal flytte, og ha visning om et par uker osv..er det bare panikken som tar meg? Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som du "bare" stresser litt :) Vet ikke helt hva du egentlig lurer på, men det at du har vondt nederst i ryggen kan være bekkenløsning kanskje? Vet ikke helt hvordan jordmora kan si du har mye kynnere, hvis du ikke kjenner dem selv...men alle har kynnere - er bare ikke alle som kjenner dem like godt :) Og kynnere er bare bra det, det er jo livmora som trener. Og det kan man ha lenge, jeg har kjent kynnere (andregangs) siden før uke 20 - hvertfall! (husker ikke nøyaktig). Så de trenger du ikke å tenke på.

At man ikke er klar; vel...det er ikke jeg heller, og jeg har to UKER til termin. Og andregangs og sånn og sånn, men har for mye å gjøre hehe. Men tenker at han får bare komme når han kommer, alt det praktiske ordner jo mannen min eller noen andre hvis det trengs. Verden går ikke under uten meg noen dager :D

Og det kan godt hende du har litt panikk pga flytting osv. Men det ordner seg! Jeg flyttet også når jeg var ca like langt som deg, med førstemann - og det går helt fint. Rådet mitt er: slapp av :) Og la andre hjelpe til hvis det er mulig. Spør om hjelp hvis dere trenger det! Familie og venner er kjekke sånn ;) Og du har et par mnd igjen til termin, så prøv å innstill deg på det, istedet for å være nervøs for å føde før tida.

Lykke til med flytting og alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...