Lykkemin Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Etter nesten hvert måltid så hikker han veldig, og kan holde på i 20 min. Er dette farlig og er det noe jeg kan gjøre for å få det til å stoppe? Har prøvd å gi han mer melk, men han er ikke interessert i mer. Håper veldig på svar da jeg synes det er så fælt å se han ligge og hikke så lenge hele tiden
Singer82 Skrevet 16. oktober 2010 #2 Skrevet 16. oktober 2010 Hei! Jeg har også ei som hikker mye. Hun gjorde det inne i magen også. Det virker som om det kommer når hun prøver å svelge unna gulp som kommer opp. Jeg prøver å gi henne en liten pause i spisinga for å rape underveis i måltidet, hun spiser veldig mye veldig fort. Opplever også at smokken kan gjøre at hikken forsvinner fortere. Hikken er ikke farlig, det sa i hvertfall helsesøster til meg. Håper dette kan hjelpe deg Lykke til!
Lykkemin Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2010 prøvde ta en pause i sted men ha begynte å hikke igjen.. kan se ut som det er som du sier at han svelger unna gulp så jeg er kanskje litt for raskt med å legge han ned etter spising.. skal prøve igjen med en pause samt holde han oppe litt etterpå.. han er glupsk ja..hehe.. han er bare ei uke og det er min første så er litt overnervøs godt å høre at det ikke er noe farlig tusen takk
Singer82 Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Skjønner akkurat hvordan du har det. Det er min første også. Mange spm hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå