Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Leste i et innlegg nedenfor her at du skrev at dere kom ganske raskt inn på Riksen, og lurer derfor på om dere er et heterofilt par eller et gay par?

Vi skal nemlig på Riksen til tirsdag(2 jenter) og er ganske spent på hvor lang ventelisten er om dagen. Har jo lest flere steder at det er ca 1 års ventetid ca.

Hva sa de på den første samtalen dere var inne på? Vi skal begynne rett på IVf ettersom jeg har 6 ins bal meg med negativt resultat. Spør de mye om dere som et forhold? Eller er det mer et informasjons møte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142443786-lillie-vanillie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi kom ganske raskt til, ja. Men vi var tidlig ute og søkte i mars 2009, og hadde første inseminasjon juni 2009. Etter det ble det litt mer krøll i løpet av sommeren, og vi havnet på venteliste til høsten. Vi er forresten to kvinner, giftet oss i starten av 2009.

Den første samtalen var i all hovedsak informasjon om prosedyren fremover. Vi fikk resept, infoskriv om Ovitrelle, de konstaterte at vi var gift. Det var egentlig bare en hyggelig samtale, de spurte ikke noe om oss som par eller kvalitetssjekket oss på noe vis.

Hvor lenge dere må vente før dere får ringe inn og avtale behandling vet jeg ikke, men jeg ville forventet et par måneder fra du ringer inn første gang.

Hei!

Tusen takk for svar, idag var dagen hvor vi var inne på time, og det var ikke noe å grue seg til i det hele tatt:)

Legen var superhyggelig, og det var en fin time. Masse informasjon og spørsmål om ting som hadde med meg og min kropp ifht tidligere forsøk osv. Ingen utspørring:)

Nå er det bare å ha en stor porsjon tålmodighet, og vente på å få lov å sette igang.....tvinne fingre imens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...