LykkeligSomMamma Skrevet 16. oktober 2010 #1 Skrevet 16. oktober 2010 Flere som skal i gang i november? Vi har planlagt innsett av EA første uka i november
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #2 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har time 16. nov Lykke til Cathy
m240 Skrevet 26. oktober 2010 #3 Skrevet 26. oktober 2010 Hei. jeg skal sette inn 2 egg 18 november i Riga. Håper at vi lykkes :-)hilsen m240
HH72 Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Hadde 2.inseminasjon på Stork i går, testdato 9. nov! :-)
ikkegiopp Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 4.donor inseminasjon i naturlig syklus ca neste onsdag--torsdag =) Holder til på Copenhagen Fertility Center. Håperde har Pergotime på lager,,med tanke på neste gang hvis det ikke skulle klaffe nå. Jeg sitter med en god følelse, håper så innnnnnnnnnnnmari for å endelig bli gravid =)
Rose69 Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Titter innom og sier MASSE LYKKE TIL !!!!!!!! Dette kommer til å gå bra :-) ED er tingen! Da venter vi på det blå krysset snart ;-) Klem///
ikkegiopp Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Var sikker på om at det skulle bli en tur til Danmark i morra, men nei! =/ I dag bestilte jeg billetter til København, er så sikker på at eggløsn. testen er positiv i morgen tidlig ...gliiiiiiiiiiis =D Sitter fortsatt med god følelse, nesten som jeg vet dette skal gå bra denne gangen... har hatt 4 innsettinger og 3 inseminasjoner, men har ikke gitt opp enda. Håper jeg får med meg en boks Pergo,så har jeg back up, om jeg ikke blir gravid... hadde vært kult meg tvilinger... VI SATSER PÅ FRADAG =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå