Gå til innhold

Flere som skal i gang i november?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

skal på UL på torsdag og forhåprntligvis da begynne med sprøytene......huff gruer litt for å sette den selv.

satser på at det blir uttak å innsetting iløpet av første uka av november.

både gruer og gleder meg.....

lykke til alle sammen :)

Annonse

Vi skal også ha forsøk i november:-)

Begynte å spraye 15. okt og skal til 1. ul mandag 25.

Håper på uttak/innsetting uke 45, mulig det blir uke 46.

Er ikke noe stress å sette "sprøytene" selv. Er jo ikke sprøyter heller, mer som en insulin-penn.

Kjenner knapt stikket og den er veldig lett å stille på.

Går nok bra:-)

Jeg er forsinket med mens tre dager (de tok en stor vanncyste for en mnd siden, så mulig eggløsningen ble forsinket??) Jeg har dessuten ømme bryster og litt hetetokter. Ellers går det overraskende bra:) Noen av dere om fikk sen mens av synarel? Ømme bryster?

Hei!

Kjekt å se at vi blir en stor fin gjeng som skal følge hverandre i denne spennende men tøffe tiden ;-)

Skal ha vårt 2 frysefosøk 2 uka i november;-). Venter mens i midten av neste uke, så er d oppstart med progynova.

Håper d går fint med dere!!

hei igjen :)

i dag satt jeg den første sprøyta å det gikk mye bedre enn forventet :)

kjempe glad for det og tror å håper at dette blir å gå like lett som med nesesprayen!

tror ikke det har gått helt inn tidligere at vi er ordentlig i gang med 1 forsøk,men nå føles det som om ting virkelig skjer i tur og orden!!!

er så kjempe spent og det føles så bra.

hvordan går det med alle dere her inne??

så fint at det er så mange som følger hverandre :)

Heisann jenter ,

Er på dag 4 med progynova nå og merker det skjer noe der inne, men ennå velsignet fri for bivirkninger. Deilig!

Skal scannes om akkurat en uke så får vi se om det blir innsetting 4-6 november ca. Denne gangen er det vår tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...