Gå til innhold

Er så utrolig lei av å blø. Andre som har det sånn som meg??

Anbefalte innlegg

Kort fortalt. Første gang jeg var gravid blødde jeg brunt fra uke 5-12. det var nerveprriende siden jeg ikke har lett for å bli gravid. Det gikk bra den gangen.

nå er jeg gravid for 3.gang. Startet å blø brunt i uke 5. Da var det berre brunlig utflod som kom. Hadde UL og alt var fint. Så fikk jeg en større brun blødning på tirsdag (var da 7+3). var på Ul dagen etterpå og alt var fint. Hadde en dags opphold før jeg såg brunlig utflod igjen. I går kveld startet jeg å blø brunt igjen. Begynner å avta, men det er fortsatt en liten brunlig blødning.

Pga alt dette har vi ikke sex. men jeg sjønner ikke hvor blødningen kommer fra. Begynner å bli kjedelig og nervepirrende dette:(

Fortsetter under...

Begynte også å blø når jeg var 4-5 uker på vei. SIst fant de dødt foster, så formeg betyr blod å miste. Men denne gangen ser alt fint ut, og blødningene hadde kanskje ikke noe å gjøre med at vi mistet selv.

Gyn så veske i livmoren, som han mente var blod, på ul, og fant ikke noe annet som kunne være årsaken. høres så skummelt ut, men var visst ikke farlig i det hele tatt.

Men vet aldri når det kommer, og er alltid ekkelt. Noen ganger er det litt brunt, noen ganger lyserosa, andre ganger skikkelig rødt, og til og med vært nesten sort. Redd blir man til tusen, men babyen har overlevd alt!

Når jeg blør nå, så prøver jeg å skyve bort bekymringene med en gang.

En av "gledene" ved å være gravid er å slippe mensen. Da er det slitsomt å hele tiden måtte ha truseinnlegg/bind fordi man aldri vet når og hvor mye som kommer. Man blir litt sprø av å gå sånn, ja!

Nærmer du deg 2.tri? Kan ikke vente på å flytte over der! Håper blødningene slutter da!

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Dette er mitt første svangerskap så jeg visste ikke hva som var vanlig. Jeg begynte å blø i uke 7, hadde frisk blod og brunt om hverandre, ikke mye. Dette holdt på til uke 12. Var på ul to ganger og alt var bra.

I uke 18 hadde jeg igjen en liten blødning, inn på ul og gyn og alt fremdeles bra!

Nå sitter jeg her i uke 25 og den lille krabaten sparker heftig fra seg.

Jeg krysser fingrene for deg:)

Er 8+4, så da er vi jo temmelig likt. Gyn sa at de 8 første ukene er aller verst, så for meg var det en diger milepæl å komme over dem. Men gleder meg til om 4 uker til!!!

Men har babyene våre overlevd blødningene våre så lang, så skal det jammen gå hele veien! :o)

Jeg er idag 4+3, men idag har det jommen i meg vært maaaassse smerter i magen, mensensmerter, å bruntutflod, ikke veldig mye, men nå har det kommet litt sånn blodigslim.. Så nå er jeg rett å slett forvirra!! Håper så inderlig at dette ikke er noe farlig!!! Har dere andre smerter også da?

Annonse

gt å høre at jeg ikke er alene. På en hel uke nå har jeg kun hatt en eneste dag hvor jeg ikke har hatt brunutflod eller brun blødning. Er til å bli gal av. Det er klart man blir urolig

Heisann... Jeg har blødd siden uke og kan gjøre det enda ved do besøk spes ved avførimg. Har vært til 2 ul og alt har sett bra ut. Er nå 13+5 og skal inn til ny ul i morgen. De har ikke funnet ut hvor jeg blør fra, men de antok at det var fra livmorhalsen. Men det er veldig slitsomt. Jeg blør friskt når jeg blør.

Oi, så det faktisk mulig å blø veldig friskt blod, uten at det gjør noe?Men hva med smerter i tilegg?Men ikke alltid samtidig som blodet kommer.. Hmm.. Har vært å målt HCG idag, så får svar på onsdag=) Jeg tenker at det er over, så får jeg heller bli positivt overrasket.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...